Gå til innhold

Søvnløs!!


tralletonetroll

Anbefalte innlegg

og fryktelig trøtt.. Sitter på jobb og har lyst på kaffe. Har drukket kvota mi før kl 09 i dag så det blir med lysta.

 

Det er mange tanker som svirrer opp i hodet på en godt voksen førstegangs mamma "to be". I natt lå jeg og tenkte på at jeg sannsynligvis er offer for en større practical joke, og at når som helst nå vil alle sprette opp å rope: Tulla!! Du er ikke gravid likevel!

 

.. sukk ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.

du er nok gravid,iallefall! ikke vær redd for det!

 

men jeg kjenner meg igjen i det å være søvnløs.. jeg ligger også å grubler, finner ingen behagelige stillinger, våkner ofte på natta..

-og jeg som vanligvis har så godt sovehjerte!!

 

men at noen kommer til å hoppe opp og rope "tulla!" det skjer nok ikke;) bare vent. snart slår kvalmen og alle ekletingene til for fullt guff, og da er det bare hard realitet, ikke noen practical joke!

 

lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å få sovne om kvelden nå,og jeg våkner grutidlig. Tidligere har det vært helt motsatt, trøtt hele tiden nesten ikke kommet meg opp om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. det tar nok litt tid før jeg skjønner hva som skjer :-).

 

Er det noen som vet om man kan få henvisning fra fastlege til tidlig ultralyd, sånn uten at det er noen umiddelbar grunn? Eller er det noe som må besørges selv? (altså koste masse penger, privat osv.).

 

Jeg skulle så gjerne ønske å se bevis på at det dette vesenet er virkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...