Gå til innhold

BIM treff hos Margrethe

Anbefalte innlegg

Hei.

Syns det var en god ide å ha det hjemme hos noen, til en forandring. Begynner jo å bli ganske inne på de forskjellige menyene rundt omkring i byen, og også hvilke restauranter som har de beste stolene :)

Men ett problem med å ha det hjemme hos noen, er kanskje hvis noen nye ønsker å være med. Kanskje de vegrer seg litt for å møte opp hos noen de ikke har møtt før? Ka dåkker trur? Men, innimellom kan det jo være grei, ikke vet æ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6758955-bim-treff-hos-margrethe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er en god ide å ha det hjemme hos noen. Men som Susanne sier så er det jo et problem om nye ønsker å være med. Men vi kan jo være hjemme hos noen annenhver gang, evt. 1 gang i mnd. eller lignende? Så kan de som er nye bli kjent med oss andre når vi møtes i byen kanskje hvis det er bedre for de??

Men så lurte jeg på en annen ting også, siden jeg bor i byen og ikke har tilgang på bil (min samboer jobber seinvakt neste uke) så kommer jeg meg ikke til Ankenes. Går det ofte busser og hvor langt unna buss-stoppen bor du Margrethe? Er litt langt å gå :-)

hei.

jeg har aldri vært på bim treff før, det var jeg som skrev inn om hvor langt på vei alle var og om det var for tidlig å komme når jeg bare er nå 15 uker på vei...men jeg tror jeg hiver meg med:)

jeg vet godt hvor du margrethe bor, fordi jeg er også vokst opp på ankenes å faren min bor i lysterveien like over deg så det hadde vært kult å komme å møte andre gravide der...

kommer gjerne på onsdag.

hei- ja æ kommer nu bare med forslag og er enig i at d blir jo vanskeli for nykommere å komme. Så man kan jo ha det anna hver gang, eller hvis noen nye ønsker å hive seg med??

og hvis noen ikke har bil, kan sikkert noen hente de? jeg kan iallefall!

så hva blir vi enig om? skal vi ta det hjemme hos meg eller en plass i byen nu på ons?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...