Gå til innhold

Dere som vet kjønnet, drømmer dere om at det blir noe annet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du trodde det kanskje blir jente men jeg hadde sååååååååååå sterke følelser på gutt ,men skal nå inn igjen den 31 okt og da går jeg ut i fra at jeg får vit det ganske 100 %

Drømte at jeg fødte en jente og ble kjempeskuffa! Hadde nok ikke blitt det i virkeligheten, men hadde nok blitt paff ja!

Kjønnet var såpass tydelig på ultralyden at det ikke er til å ta feil av, fikk tilogmed med tassen på UL bildet! Og det er ikke navlestrengen for den vises tydelig ved siden av :)

I drømmen gikk jeg rett bort til JM etter fødselen og viste UL bildet og spurte ka dette skal bety :)

vi venter uttog jeg drømmer bare gutt..

vet 100% at det er en gutt... var på 3d i uke 24. pluss at det er jordskjelv i magen når han tisser,rister hele magen:).. og det er det bare gutter som gjør...

Annonse

er det skikklig risting?

varer cirka 10-15 sekunder når guttene tisser..

ellers så rister det av og til når han snur seg brått..

er vanskelig å forklare det jordskjelvet....

Jeg fikk vite på ultralyden i uke 19 at det er jente. Jordmor virka veldig sikker på det... Men jeg hører jo folk sier de tar feil innimellom. Før jeg var på ultralyden drømte jeg at det var gutt..

Spiller egentlig ingen rolle om det er gutt eller jente ;-) men jg har jo kjøpt litt rosa klær nå da...

Skal male barnerommet snart. Er litt usikker på om jeg skal tørre å velge noe rosa der.. Hva har dere gjort ?

På første ultralyden fikk jeg beskjed om at det var en liten frøken... jeg har hatt mange ul etter det pga komplikasjoner, og på disse ul har jeg fått beskjed om at det er gutt... Hadde det ikke vært for disse ekstra ul hadde nok barnerommet vært malt rosa, og masse jentetøy i skuffene...

Men etter at 3 forskjellige leger har sagt gutt, er rommet blått og navnet er Henning :)) I det siste har jeg hatt litt panikk.. herregud tenk om det er jente allikevel...

Må nok be de ta en ekstra sjekk neste gang (om 3 uker...)

...men tror nok mest at det er en gutt :)) Magefølelsen har sagt gutt hele tiden, er bare de siste dagene jeg har tenkt

"hvis-om-atte -- der-som-atte"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...