selfangerkjerringa Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Våken, jenter? Jeg sitter her og spiser frokost mens jeg rydder litt innimellom. Pakker til helga Gleder meg!!! Så skal jeg en liten tur på shopping med mamma, før jeg returnerer til Casa del Kaos og rydder/vasker/pakker litt mer. Lillejenta skal være hos mormor og morfar og tante i helga (søs er 18 og bor hjemme enda), de har planlagt pølsemiddag, utelek, is til kveldskos og jeg tror nok ikke hun kommer til å savne mamma og pappa noe særlig før vi plutselig er tilbake på søndag Er å utrolig herlig å ha sånne barnevakter!!! dagens gladmelding: da vi skulle legge oss igår var det iiiiiskaldt på soverommet (vi liker det sånn hehe). Jeg krøyp godt inn i amkroken til gubben og kommenterte at han var så god og varm - hvorpå han svarte: "det er jo fordi jeg er så glad i deg det, kjærestn min", strøyk meg over magen og hodet og kysset meg god natt.... sånne småting er det som gjør hverdagens manglende støvsuging osv verdt å holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå