Hanne og jentungen Skrevet 20. oktober 2006 #26 Skrevet 20. oktober 2006 Da skal jeg på shopping. Den beste barneutstyrsbutikken på sør-vestlandet har salg:)
SpongeBob Skrevet 20. oktober 2006 #27 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vil også shoppe! Alle twilighterne har sagt adjø og er på shopping eller babytreff - det er jo bare urettferdig!
Hanne og jentungen Skrevet 20. oktober 2006 #28 Skrevet 20. oktober 2006 Er her enda. Må vente på vaskemaskinen sjø Så stikker jeg.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #30 Skrevet 20. oktober 2006 Heisan, hoppsan! Godt å sjå at det e liv i dokk!;-) Hadde eg helgefri jeg og, men snille meg sa ja til å jobbe i morra for en av kollegaene mine som var dobbelt-booka. Det ble plutselig 2 uker på rad med 6-dagers uke det, for neste helg har jeg lørdag i turnusen min....men da er det slutt! Ingen flere arbeidslørdager før permisjon! Jippi!:-) Begynner å merke at kroppen blir større og tyngre, men det skulle vel bare mangle. Idag er det 65 dager til jul! Og jeg som skulle være tidlig ute med julegavene...Kun på tenkestadiet enda!
Hanne og jentungen Skrevet 20. oktober 2006 #31 Skrevet 20. oktober 2006 Bilstol og saueskinnspose, eventuelt noe dill viss jeg finner:) Det er jo salg:)
Hanne og jentungen Skrevet 20. oktober 2006 #32 Skrevet 20. oktober 2006 liten2: du må lære deg å si nei. Vær snill med deg selv:)
SpongeBob Skrevet 20. oktober 2006 #33 Skrevet 20. oktober 2006 Kjøpe dill høres herlig ut, Hanne! Shop litt for meg også, da? liten2: Fint hvis du synes du er i form til det, men som Hanne sier må du være snill med deg selv og begynne å si nei. Gravide bør jo ikke påta seg for mye ekstra.. Men får du det igjen en annen gang, så kan det jo være verdt det!
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #34 Skrevet 20. oktober 2006 Joda, men hun jeg jobber for, tar min arb. lørdag 18/11, og det er jo nærmere termin. Veit jeg burde ta det litt med ro snart, men har jo vært i så fantastisk god form dette sv.skapet etter at kvalmen ga seg.
SpongeBob Skrevet 20. oktober 2006 #35 Skrevet 20. oktober 2006 Er veldig flink til å si nei nå - sist sto jeg på jobb da jeg hadde første ri, tre uker ut i permisjonen. Tror det var derfor jeg endte opp med lang fødsel og var utslitt i tre mnd etterpå - denne gangen SKAL jeg være flink og slappe av i 3.tri!
Hanne og jentungen Skrevet 20. oktober 2006 #36 Skrevet 20. oktober 2006 Alt går sakte i Hanne-land. NÅ stikker jeg:)
selfangerkjerringa Skrevet 20. oktober 2006 #37 Skrevet 20. oktober 2006 Afrodite: ser egentlig ikke problemet med så lav skolealder... selv er jeg novemberbarn og kjeda vettet av meg de første årene på skolen. Ønsket ofte jeg kunne vært med de i klassen over istedet. Det er veldig individuelt hvilken utviklinger unger i den alderen har. Og viser det seg at knøttet deres er for ung, er det ikkeno problem å søke om utsettelse slik at et knøtt født 30.des 06 begynner på skolen sammen med 2007-kullet istedet Hanne: hilser masse tilbake fra mamma også! Ha ein fin helg i Stavangerland på salg! Gleder meg til å se fangsten når jeg kommer på besøk Gullemor: om du skulle titte innom: jeg kommer nok til å ha behov for shopping med deg og selv om jeg skal til stavanger! Sponge: antar du får gjort mye mer fornuftig nå når jeg ikke er innom her så ofte, hehe... lykke til med elg-middag med gode venninner i helga, høres kjempekoselig ut!
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #38 Skrevet 20. oktober 2006 ÆÆÆÆÆÆuuuuuuuu!!!! Fytti rakkern! Tror dere ikke jeg klarte å legge langfingern mellom dodøra og karmen og slå døra igjen over..... Er helt kvalm her jeg sitter med blå og hoven finger, kaldsvett og uforettet sak når det angår blæretømming!
selfangerkjerringa Skrevet 20. oktober 2006 #39 Skrevet 20. oktober 2006 ævve... det hørtes direkte vondt ut! All mulig medfølelse fra meg i hvert fall... opplevde forresten noe litt ekkelt da jeg var på butikken tidligere idag... ble plutselig så kvalm og svimmel, det svartna for meg og stakkar butikkdama måtte hente en krakk til meg - det var rett før jeg gikk boms i bakken... dritekkelt! Og jeg som skal ut og fly og all tingen idag.... er bedre nå, men fremdeles litt skjelven ja. Heldigvis har jeg med store sterke mannen min på tur
SpongeBob Skrevet 20. oktober 2006 #40 Skrevet 20. oktober 2006 Du trenger nok MYE kjærlig omsorg i helga, ka-ping, godt dere skal på tur! Og liten2 - den fingeren fikk meg til å ha totale fantomsmerter her jeg sitter... Nå er jeg nesten klar for helg, dere får kose dere som best dere kan alle sammen! Stor klem
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #41 Skrevet 20. oktober 2006 Åh, som jeg misunner dere kjærestetur! Det er dere vel unnt!;-)
vims-74 Skrevet 20. oktober 2006 #42 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg rakk dere aldri i dag jeg, men ønsker dere alle en riktig god helg og god tur til ka-ping m/mann som helt sikkert allerede har reist Min dag har vært en helvetesdag, angrer på at jeg har sagt ja til 2 oppdrag, men har ikke råd å si nei til sånt når man er selvstendig næringsdrivende. Men dette er definitivt siste jobbinga jeg gjør før fødsel altså! Sånn bortsett fra at jeg burde blitt ferdig med noe fag-greier... Får se, det er vel ingen krise, jeg får vel gjort noe også etter tøtta er kommet, håper jeg! Nå står vimsemannen på kjøkkenet og lager middag til oss, ennå han nok også er sliten etter en lang uke på jobben. <3 <3 <3 Flinke herlige mannen! <3 <3 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå