Gå til innhold

Godmorgen twilightere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en nydelig morgen i nord, men 0 (!) grader ute...brrrr!!!

Endelig helg også, hvilke koselige planer har dere for helgen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ih - vi la inn twilight-tråd samtidig! What to do?

Skrevet

Oi, er det mulig da?!? Vi får skravle masse på en, og dytte en opp og en ned...kan godt dytte ned denne :o) Bare bynn å skravle i vei en plass du!

Skrevet

Ser at du faktisk var fire minutter ute før meg (jeg skreiv litt langt innlegg hehe) så du får gleden av å ha dagens Twilight-tråd! hihi :)

ps; du er fremdeles frakoblet...

Skrevet

God morgen, ka-ping og dere andre - Stinemor er på msn, ka-ping frakoblet for min del...

Skrevet

nehehei det er jeg IKKE! jeg er pålogga!

hva skjer hvis du bare prøver å starte et samtalevindu?

Skrevet

Det var jo det koselige lange innlegget du hadde skrevet ka-ping!! Kopier det og legg det inn her du :o)

Hehe...skjønner ikke hvorfor jeg er frakoblet...enten fryktelig sjenert, eller så gjemmer jeg meg for deg!

Høres ut som den deilige turen dere skal på da!! For en fin helg :o)

Skrevet

Får bare lov til å sende e-post...

Skrevet

Er visst ikke meningen jeg skal få venner jeg :( msn jobber mot meg på akkurat dette området... jeg får heller ikke til å legge inn sponge på nytt, får beskjed om at kontakten allerede er lagt inn men det er den jo ikke...

Skrevet

etter oppfordring fra stinemor: her er det opprinnelige morgen-innlegget mitt:

Jeg sitter her og spiser frokost mens jeg rydder litt innimellom. Pakker til helga :) Gleder meg!!! Så skal jeg en liten tur på shopping med mamma, før jeg returnerer til Casa del Kaos og rydder/vasker/pakker litt mer.

Lillejenta skal være hos mormor og morfar og tante i helga (søs er 18 og bor hjemme enda), de har planlagt pølsemiddag, utelek, is til kveldskos og jeg tror nok ikke hun kommer til å savne mamma og pappa noe særlig før vi plutselig er tilbake på søndag :) Er å utrolig herlig å ha sånne barnevakter!!!

dagens gladmelding: da vi skulle legge oss igår var det iiiiiskaldt på soverommet (vi liker det sånn hehe). Jeg krøyp godt inn i amkroken til gubben og kommenterte at han var så god og varm - hvorpå han svarte: "det er jo fordi jeg er så glad i deg det, kjærestn min", strøyk meg over magen og hodet og kysset meg god natt.... sånne småting er det som gjør hverdagens manglende støvsuging osv verdt å holde ut :)

Skrevet

Her er du lagt inn helt greit, bare frakoblet. Merkelig! hvaslags sensur er dette?

Jeg har stinemor på msn nå, kunne vi klart å invitere deg inn?

Skrevet

Nei, jeg gir opp msn. Nå skal jeg lage prosjektpresentasjon og sende til departementet, hvor voksenjobb høres det ut som at jeg har????

Skrevet

Høres definitivt ut som voksenjobb :o) Høres også veldig imponerende ut!

Skrevet

Hehe...det ble jammen stille her da vi endelig fikk til msn :o)

Skrevet

Sitter dere på msn? Hmm.

God morgen forresten:)

Skrevet

Godmorgen :o) Jeg er på vei på babytreff med kollegaer fra jobb; 8 små som er utenfor magen, også er vi to som har våre på innsiden enda! Er koselig og gøy, men full fart :o)

Hva gjør du en fredags formiddag da?

Skrevet

Vi SATT på msn... hehe... går nok sikkert an å invitere deg og neste gang vi er innom samtidig! jeg har epostadr til både stinemor og Sponge.

Selv er jeg bare innom en snartur før jeg stikker på shopping med mamma. Må gjøre noen nødvendige innkjøp, og greit å ha mamma som selskap :)

Skrevet

Jeg er jo ikke på msn så ofte da. Er nesten oftere innom her.

Ka-ping: kos deg på tur med mamma'n din. Hils og gi henne en klem fra meg:)

Skrevet

kan jeg henge meg på her? har termin 5 jan og er ikke helt klar for slimpropper og fødsels prat enda:) Ser vi har samme termin stinemor:) hvor i landet bor du?

Skrevet

hei og velkommen til twilight zone!!! Her er vi ovrhodet ikke klare for verken stripping eller tegningsutflod eller propper av noe slag!

ps: jeg har termin 3 dager etter deg :)

Skrevet

Bare bli med du :o) Velkommen! Artig vi har samme termin, det blir spennende hvor lenge vi blir tuslende her inne! Jeg bor i Bodø. Hvor bor du?

Skrevet

jeg bor i oslo:) håper jeg blir gående her til etter midnatt nyttårsaften iallefall:) ikke lyst på desember baby for den lille guttens skyld, tenk den skolealderen da...5 1/2 år... er dette din første? Gutt eller jente?

Skrevet

Det er min første, venter en jente :o) Enn du? Nå må jeg bare komme meg avgårde på babytreffet!! Vi får skravle mer en annen dag - er sykemeldt og ofte innom her!

Ha en riktig fin helg jenter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...