Gå til innhold

I dag skal jeg til lege


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Skjer vel ikke så mye på dette første legebesøket, men vil tro at det uansett blir litt spesielt å få det hele konstatert og bli "offisielt gravid".

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint:)

 

Jeg var hos lege i går, men må vente to uker på resultatet:(

 

Men jeg tok ny hjemmetest i dag, og har fremdeles to streker, selv om den ene er litt svak, så jeg satser på at ikke legen sier noe annet! :)

 

 

tillykke med spiren!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor langt du er på vei jeg men jeg var 9/10 uke rpå vei og det var for tidlig å ta noen prøver å sånn.. Så vi gjorde ingen ting egentlgi. Satt opp ny time i uke 13. Hun begrunnet det med at de prøvene som man tar på gravide er så dyre så det vare ett krav om at man skulle være over "faren" for spontanabort, altså over 12 uker :) Lykke til hos legen ihvertfall, men blir jo litt mer gravid etter man har vært der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+2 på vei i dag. Vet det er tidlig å dra til lege, men var i utlandet da jeg fikk vite at jeg var gravid - og må sjekke meg for listeria og toxoplasmose. Trodde jeg skule få noen flere svar også, men det er vel opp til hver enkelt lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg var til legen på tirsdag,var da 8+3,tok blodprøve,urinprøve,hadde hatt vondt på høgresida så hanbestilte tidleg ul, fikk time neste dag, og i går ringte legen til meg og spurte koss da gjekk med meg. bur på ein liten plass(5000 innb) så føler eg får kjempe bra oppfølging. skal til jordmor i uke 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...