Gå til innhold

hei! Våkner dere I LØPET av natta noen gang pga urolighet i magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg våkner AV magen, men når jeg våkner våkner magen også ;-) og blir ganske så urolig ja!!! Men etter at jeg fikk sykemelidng har jeg sovet så mye bedre, tror det er stresset og presset om å stå opp tidlig osv som gjorde at jeg sov dårlig også jeg.....

Annonse

det er lenge siden jeg har kjøpt en hel natt.. I sommer var det for varmt, nå må jeg på do annehver time og da kan ofte babyen begynne å sparke og sprelle så jeg ikke får sove før jeg må på do igjen.. Gleder meg til å slippe å dra på jobb om morraen.. tar på etterhvert..

Jeg våkner veldig mange ganger i løpet av natten, men mest fordi det gjør vondt å snu seg (bekkensmerter + at jeg får slags strekk i magen). Jeg kan ikke skryte av å sove som en sten for tiden, men akk hvor mye jeg skulle ha gitt for å kunnet gjøre det. Og når jeg våkner må jeg selvfølgelig på do også, og da kan det hende jeg vekker 2 åringen som sover i rommet vedsiden av badet, og da er det litt nattevåk pga det også......

Jeg våkner mye,spesielt når jeg snur meg, for da er d bekkenet som gjør veldig vondt.så må jeg tømme blæra et par ganger...

Men min kjære samboer sover hele natta, urettfærdig !

Annonse

nei... våkner ikke av babyen lenger, det er noen måneder siden sist...

men når jeg våkner, så våkner lille turbo også!

(må nok legge til at jeg sover ca 3-4 timer hver natt)<---- så det blir lite soving, og masse turning på babyen.. hihi

klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...