Gå til innhold

Til dere med Sea Band...

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et par slike ig går og etter litt kav fikk jeg dem til å sitte der de skulle og var faktisk nesten ikke kvalm i går kveld og har hatt den beste morningen på to uker i dag (!), MEN, er det bare meg eller synes dere også de faktisk er litt småvonde å gå med? Jeg er også litt mer vimmel, men av to onder så er så klart dette verd det for å slippe den verste kvalmen, helt klart.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6758519-til-dere-med-sea-band/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også kjempe fornøyd med båndene - de tar vekk det værste av kvalmen. De er jo veldig stramme så jeg får også vondt. I følge kjæresten min - som er naprapat - skal man ikke gå med de konstant da dette kan skape bettenelse pga det harde trykket. Så jeg får ikke lov å sove med de:-)

Så bra da Alva!! Den hjelper på meg også men de er så vonde å ha på - stramme!!

Jeg sover ikke med dem jeg heller men har de på hele dagen og tar de litt av på kvelden når lillegutt har lagt seg og jeg kan slappe av.

Har klokketro på dette altså.

Har en venninne som skulle på danskebåten da hun var gravid og hun pleide både å bli sjøsyk og være kvalm i svangerskapet og hun var da ingen av delene da hun tok på dette :)

Vel jeg begynner å skjønne at jeg visst er mer kvalm enn de fleste, som legen trodde. men jeg bruker disse båndene så jeg får sovet og kaster ikke opp like mye. lille nevøen min hadde mye problemer med bilsyke og kastet opp hver eneste biltur, nå husker han på dem selv før de skal ut(4år). ja de er stramme og jeg blir kald på hendene, men jeg ble så irritert over det at jeg strakk og dro i dem for å utvide dem det hjalp litt, men jeg tar de av innimellom når jeg føler jeg overlever uten. lykke til jenter dere er superflinke, dette går over heldigvis.....

Annonse

De er jo veldig stramme i begynnelsen, derfor kan de være vonde/ubehagelige å gå med. Jeg har brukt dem masse og de har funka, men nå har jeg begynt å brekke meg, er IKKE kvalm, og det eneste som hjelper mot disse brekningene er ingefærtabletter.. De funker råbra!!!

Så bra at det funker på så mange! På meg funker det IKKE! :( Huff... driver med noen ingefærpiller nå. Funker ikke foreløpig... Beg på Lørdag da. Men lurer på noe.....De senene mine sitter så tett. Det er ikke mellomrom mellom de, og det er jo der det punktet skal sitte. Kan det være derfor det ikke funker på meg?

Skal til lege idag. får se om hun har noen råd.. Blir sliten av dette!

Huff nei:( Er ikke så greit assa! Jeg er selvstendig næringsdrivende og kan ikke bare ta noen dager fri. Jeg kan selvfølgelig, men blir ikke mye penger av det. Blir jeg sykemeldt får jeg fra 17.dag... Usikker på hva jeg skal gjøre. Vet iallefall at jeg blir mer kvalm når jeg stresser..

Annonse

Ja kanskje det punktet mitt sitter litt på siden av senene... Har liksom bare prøvd akkurat det som sto i bruksanvisningen jeg..hehe.. Men alle er jo forskjellige... Får prøve på litt forskjellige plasser, og se om det funker bedre der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...