Gå til innhold

Til dere med Sea Band...


Gjest

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et par slike ig går og etter litt kav fikk jeg dem til å sitte der de skulle og var faktisk nesten ikke kvalm i går kveld og har hatt den beste morningen på to uker i dag (!), MEN, er det bare meg eller synes dere også de faktisk er litt småvonde å gå med? Jeg er også litt mer vimmel, men av to onder så er så klart dette verd det for å slippe den verste kvalmen, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også kjempe fornøyd med båndene - de tar vekk det værste av kvalmen. De er jo veldig stramme så jeg får også vondt. I følge kjæresten min - som er naprapat - skal man ikke gå med de konstant da dette kan skape bettenelse pga det harde trykket. Så jeg får ikke lov å sove med de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tok dem av i natt, men småvåknet i femtiden og da smatt jeg dem på igjen. Tror jeg må ta dem av en liten time snart også, klarer bare ikke å ha dem på hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da Alva!! Den hjelper på meg også men de er så vonde å ha på - stramme!!

Jeg sover ikke med dem jeg heller men har de på hele dagen og tar de litt av på kvelden når lillegutt har lagt seg og jeg kan slappe av.

Har klokketro på dette altså.

Har en venninne som skulle på danskebåten da hun var gravid og hun pleide både å bli sjøsyk og være kvalm i svangerskapet og hun var da ingen av delene da hun tok på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg begynner å skjønne at jeg visst er mer kvalm enn de fleste, som legen trodde. men jeg bruker disse båndene så jeg får sovet og kaster ikke opp like mye. lille nevøen min hadde mye problemer med bilsyke og kastet opp hver eneste biltur, nå husker han på dem selv før de skal ut(4år). ja de er stramme og jeg blir kald på hendene, men jeg ble så irritert over det at jeg strakk og dro i dem for å utvide dem det hjalp litt, men jeg tar de av innimellom når jeg føler jeg overlever uten. lykke til jenter dere er superflinke, dette går over heldigvis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helsekost, apotek noen steder har de det også på stativ med forkjsellige reisevarer - bokhandler,veskebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo veldig stramme i begynnelsen, derfor kan de være vonde/ubehagelige å gå med. Jeg har brukt dem masse og de har funka, men nå har jeg begynt å brekke meg, er IKKE kvalm, og det eneste som hjelper mot disse brekningene er ingefærtabletter.. De funker råbra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes også dei hjelp bra! Overlevde jo ein ni timars busstur med dei :) Og ja, dei er kjempestramme, får skikkelege merker etter dei, men dei må jo vere det for å kunne presse på det P6, eller kva det no var det punktet heitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det er strengt talt ikke nødvendig med disse båndene på begge håndledd, de fungerte fint for meg med bare en av gangen, og da kan du bytte hånd hvis det blir ømt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det funker på så mange! På meg funker det IKKE! :( Huff... driver med noen ingefærpiller nå. Funker ikke foreløpig... Beg på Lørdag da. Men lurer på noe.....De senene mine sitter så tett. Det er ikke mellomrom mellom de, og det er jo der det punktet skal sitte. Kan det være derfor det ikke funker på meg?

Skal til lege idag. får se om hun har noen råd.. Blir sliten av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei:( Er ikke så greit assa! Jeg er selvstendig næringsdrivende og kan ikke bare ta noen dager fri. Jeg kan selvfølgelig, men blir ikke mye penger av det. Blir jeg sykemeldt får jeg fra 17.dag... Usikker på hva jeg skal gjøre. Vet iallefall at jeg blir mer kvalm når jeg stresser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke brukt de nå, fordi jeg ikke har funnet dem igjen ennå. Men når jeg brukte dem på danskebåten så var de vonde ja, ikke noe å anbefale å sove med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt. Mine funker best dersom de sitter litt på siden og en tanke lenger nede enn det bruksanvisning sier, har måtte prøve meg frem endel og de funker ikke like bra hele tiden heller, men jeg har i hvertfall sluppet å spy etter at jeg begynte med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det punktet mitt sitter litt på siden av senene... Har liksom bare prøvd akkurat det som sto i bruksanvisningen jeg..hehe.. Men alle er jo forskjellige... Får prøve på litt forskjellige plasser, og se om det funker bedre der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...