Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Lurer litt jeg, fordi jeg er bare i uke 14 ,men får noen gang stikking nede i livmor/eggstokkene varer bare noen sekunder ,men er veldig vondt/ubehagelig... Kan det være det? eller burde jeg bekymre meg?!
DiddiDaddi Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Stikkene du kjenner høres kanskje mer ut som livmorligamentene som strekker seg, kynnere gjør magen steinhard (livmoren trekker seg sammen). Begge deler er uansett helt normalt, bare livmoren som strekker seg og blir større, og senere trekker seg sammen for å øve seg til fødsel ) Du kan jo høre med jordmor neste gang du skal på kontroll.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Ja skal te jordmor om en uke;-) Mange spørsmål da!! Men tusen takk for fort svar... :-D
MammaDilla Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er 26+3 og har fortsatt ikke merket noe til kynnere. Tror slikt er forskjellig fra person til person
Fjerdemann på vei Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Det hørtes ikke ut som kynnere det du har. Det er nok livmoren som strekker seg, slik ei annen skrev. Første gang jeg var gravid, begynte jeg å merke kynnere i uke 20 (Men dette er ganske tidlig for førstegangs) Denne gangen begynte jeg å merke de i uke 17. Når man har kynnere, blir hele livmora hard, slik at man kan kjenne det på utsiden. (Hvis ikke man er veldig godt polstret da) og det varer vanligvis lenger enn et par sekunder, i alle fall på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå