Gå til innhold

mindre symptomer i 6.uke?


mammarie

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+6 idag. har den siste uka hatt stikkinger og mensmurringer, og veeeldig ømme bryster:) Har vært så vondt at til og med bhen har gjort dem såre...

 

De siste dagene har jeg kjent disse "magekrampene" (når livmora vokser går jeg ut fra) mindre å mindre. brystene er også mindre ømme.

 

flere som har fått mindre symptomer på denne tiden?

dette er mitt første svangerskap, så tenker jo mitt selv om jeg sikkert ikke har noen grunn til det...:/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du ! jeg er ingen proff i det hele tatt men når jeg var gravid med dattern min fikk jeg sånne stikkinger og litt mensmurringer, jeg hadde helt hetta siden jeg hadde mistet 2 ganger før så jeg ringte legen nesten hver eneste uke.... stakkars mann! her om dagen satt jeg og leste dagbok innleggene på min egen side og da hadde jeg også skrevet at alle symptomene liksom var borte da var jeg 5+5 de kom nesten ikke igjen før jeg var 11 uker på vei.... tror det er ganske normalt og ha litt murringer og stikkinger og at symptomene roer seg litt.... Lykke til!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o)

 

Leser i svangerskapsboken at symptomene kommer og går og at det er helt normalt. Jeg er nesten likt som deg 5+3 og puppene mine er også mindre ømme. Satser på at alt er helt greit:o)

Men er veldig trøtt og en begynnende kvalme har begynt å vise seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også plutselig mindre symptoner å gikk inn i min sjette uke i dag. Men sist jeg var på gravid så fant jeg det vel ikke ut før jeg var 7 uker på vei, å da trodde jeg det ikke for jeg hadde jo ingen tegn eller noenting.

Men tar det med ro, vet det er en liten spire inni der som hjeret har begynt å slå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for hjelp, supert å høre:) har jo ennå litt murringer og ømme pupper, men det er blitt bedre;)

 

vi er en heldig gjeng, folkens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er 5+1 i dag og har det akkurat som deg. "Menssmerter ", øme bryster og ofte toalett besøk... Det er helt normalt at dette kommer å går tidlig i svangerskapet.

 

Ingen grunn til bekymring:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...