Gå til innhold

Forhold til svigersene dine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har du til dem etter at du fikk barn?

Synes det kan bli litt mye jeg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir litt lite jeg ..... Føler ikke de bryr seg så mye...

Skrevet

veldig lite her hos oss også...syns det er veldig trist..

de har jo vært så opptatt av de andre barnebarna...(ikke våres)

må si jeg er litt misunnelig på deg som sier det kan bli litt mye :-)

Skrevet

Svigermor har jeg ganske greit forhold til, hun er en flink og kjærlig bestemor. Svigerfar har jeg vel fått dårligere forhold til, han er lite opptatt av barnebarna sine og det svir litt, synes jeg..

Skrevet

De bor dessverre 50 mil unna, og jeg sier dessverre! For jeg er kjempeglad i dem, og vi har et godt forhold!

Snuppa er deres 6. barnebarn, så de er selvfølgelig ikke like tussete som mine foreldre, hvor hun er det første - men absolutt interessert og bryr seg og alt sånt ja, så mye de kan så langt unna. Og veldig interessert i og er sammen med barnebarna sine når vi først sees.

Bare positivt å si om dem, jeg! Skulle gjerne hatt dem nærmere!

Skrevet

svigerfar har eg godt forhold til..hanog hans familie er her endel,men akkurat sånn at deikke er her for ofte...svigermor er her nesten aldri..vært her 2 ganger på 5.5 mnd..så ender alltid med at vimå til henne...og da må vi være der så lenge...alltid middag, dessert (nam nam..) og kaffe osv etterpå...og hun vil alltid ha besøk så seint..i 5 tiden..og da blir vi så sein hjemme...dette er et stort krangle emne her i heimen... sambo syns det er greit at vi drar dit for det er så langt for moren å kjøre sier han,... men jeg prøver å forklare at det er akkurat like langt for oss å kjøre dit..men det kjønner han ikke...moren er ikke gammel...45 år...hadde hun vært gammel uten bil hadde det vært greit..men ikke nå...merker eg irriterer meg oppnå..hehe..

Skrevet

Ikke noe forhold. etter at Martin kom har de ikke lyst på kontakt lenger.

Skrevet

vel vi bor i vestfold å di i lofoten så ser di ikke så ofte. men vi va der for ikke så lenge siden å det va kjempe arti! di viste han stolt frem til alle, dulla å leka me han!! å syns ialle fall æ fikk bedre kontakt me svigerfar.. da han e ei litt har nøtt av å til

Skrevet

Jeg har et utrolig godt forhold til svigermor (svigerfar døde for 10 år siden) og hun er utrolig glad i ungene. Vi drar til henne en dag i uka for at hun skal få se guttene. Men vi er ikke så heldig at vi får beholde henne lenge, desverre. Vi nyter derfor hver time vi har igjen med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...