Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 hvor mye malt bruker dere i mme???(husker ikke det der jeg) å ulydene fra knerten sier meg at det er på tide å begynne med det....
ojoj Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg bruker en kvart teskje på en flaske med 180ml mme. Du får prøve deg litt frem tror jeg...
AneB Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Huh? Malt? Bør jeg bruke det til min 2 uker gamle baby? Ulyder?? Må innrømme at det ikke har streifet meg å putte noe i mme, helsesøster har ikke sagt noe heller... hjelp... Hilsen veldig grønn
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 hei! jeg bruker 1-2 ts i en flaske per dag.. funker bra til nå, men man må vel prøve seg litt fram! Helsesøster sa at det ikke er farlig om de får "overdose" av malt-da blir de bare litt VEL løse i magen, så det er bare å prøve seg fram!
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 takker =0) da ble det ikke for mye da.... knærten her er 7 uker,og ulydene er på grunn av hard mage....vondt å få ut saker og ting...men nå er malten i bruk,og alt er fryd og gammen igjen.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 bruker en godt teskje på 700 ml mme, funker bra her.. er vell forskjellig fra baby til baby..
lullemor Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Samme her. Jeg har faktisk sluttet å måle med teskje, heller bare i en "dæsj". Helesøster poengterte jo at maltekstrakt er et næringsmiddel, ikke medisin, så det er vel bare å prøve seg fram. Det viktigste poenget er at det virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå