Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 hvordan er den,noen som kjenner noe der enda
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Nope kjenner ingenting overhodet! Føles ut som jeg ikke er gravid nå..!!!. :-(...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 her oxo men gleder meg til å kjenne spark sånn at vi kjenner oss gravide da
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Ja går bare å venter:) Håper tiden går litt fortere nå!!
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Ikke jeg heller! Lå litt i går kveld før jeg skulle sove og prøvde å konsentrere meg, men ingen spark. Kun en svak følelse av at noe er der.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 godt da er det sikkert normalt at man ikke føler seg så gravid runt uke 14 og frem til spark satt og var litt redd her jeg nå...
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg var kjempe bkymret en stund jeg ,men har en venninde som er litt lengre enn meg jeg kan spørre til råds;).. men man klarer jo ikke la være å tenke på det forde...... Men trur vi blir å føle det slik til man kjenner liv.. Håper jeg er som mange å kjenner det tidlig... men vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter?!!!
litjline Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har kjent spark siden uke 12,men dette er mitt fjerde barn så det er nok derfor. Kjente det like tidlig i andre svangerskap også,men første gang kjente jeg ikke spark før i uke 19. Ellers føler jeg meg som dere,kjenner ikke noe til at jeg er gravid,er i god form og ikke trøtt lenger:-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 jeg venter nr 3 oxo men ikke kjent noe enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå