Gå til innhold

Jeg blir uten internett en stund!!

Anbefalte innlegg

Som mange av dere vet så får vi nøklene til huset i dag! HURRA!!! :-) Men der blir det ikke internett på en stund (heia Telenor) også har jeg fri fra jobben neste uke.

Men da vet dere i alle fall hva jeg driver med! :-)

Kos dere masse alle sammen! Ta vare på dere selv også ses vi snart igjen her inne!!

Klem klem :-)

Kommer til å savne dere!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6758234-jeg-blir-uten-internett-en-stund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, da blir det stille her :) gratulerer så masse med huset, og kos deg (men ta det m ro og ikke stress) med innflytning og ordning!!! Det er så gøy å ordne seg på plass i ny bolig :-)

Så "ses" vi så snart du har fått nettet på plass!!!

Klem klem

Ikke gjør for mye spennende her heller da! Ikke noe fødsel når jeg er borte!! :-) Herregud, jeg er avhengig av desember klubben. :-)

PC`n blir vel det siste som blir koblet ned i dag så det kan vel hende jeg titter innom i løpet av dagen i dag.

jaja, da setter vi i gang! :-) Skal være forsiktig! For det meste skal jeg prøve å bare peke....

:-)

Annonse

Fått beskjed om å slappe av litt. Gravid hormonbombe..... SÅ SINT JEG BLIR!!! Så nå sitter jeg i gamle leiligheten mitt mellom pappeskene.....

Saken er at vi bestilte ny sofa for 11 uker siden!! For 2 uker siden ringer de og sier at alt er kommet til Bohus Strømmen og vi avtaler at de skal komme i dag! Så ringer de nå og sier; Nei, den sofaen har vi ikke alikevel. Vi har fått inn feil sofa!

HALLO?????? Er det mulig? Jeg ble så irritert! Er faen meg sikker på at de har solgt den til noen andre i mellomtiden. Jeg ba han fikse opp i dette, men det er ikke så enkelt for han sier bare sløvt: Nei, du kan få sofa i uke 45 / 46 (om 1 mnd????)

Går jo ikke ann!!!!!!!!!!!!!! Spesielt ikke når de ringer for 2 uker siden og sier at alt er i orden.

Dessuten var han ikke det minste lei seg eller beklagde noen ting! Han skulle ringe meg opp igjen...... Men det spørs vel om han tør!

Så da sitter jeg her da....... Fint med hus!!

jeg vet åssen det er!! flytta i nytt hus for 1 mnd siden..

ble fly forbanna for ingenting under hele flyttetida. men at sofaen deres ikke kommer før om 1 mnd, DET hadde fått meg til å tenne på alle plugger også!!

ring forbrukerrådet og spør hva dine rettigheter er!!

kanskje de har noen lure råd?? hmmm..

uansett, lykke til videre!!

..og som mange før meg har sagt: ikke bær tunge ting! det straffer seg!! trust me ;)

klem, klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...