Gå til innhold

kom i dag jeg:-)


9nah

Anbefalte innlegg

hadde IKM i går og testet svakt positivt i går kveld. svak strek i dag og, så jeg er vel gravid:-) kjenner det godt i magen og, hatt strekking og 'tøying' i 4 dager!!

hyggelig å kjenne igjen så mange navn her fra bli gravid!!!

 

jeg kommer sikkert til å ha maaaange spørsmål, så vi prates:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse og velkommen over hit:)

Lykke til med graviditeten, og det er bare å komme med masse spørsmål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:)

 

jeg kjører på med et par med en gang jeg:-) husker navnet ditt fra bli gravid-sidende så det var hyggelig!

 

Er det ok å drikke koffeinfri kaffe? en kopp om dagen?

 

har hatt strekking og rar mage i 4 dager; hvor lenge varer det ca? er det helt individuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. bruker å titte innom her selv om jeg ikke er gravid ennå jeg :) *busted*

 

Koffeinfri kaffe er helt OK så vidt jeg har hørt.

Kan også drikke kaffe med koffein, men ikke så mange iløpet av en dag.. Kanskje to?

Stikkinger i magen er sikkert bare livmora som strekker seg.. Vokser jo folk der inne nå vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hei Farrisbriis!!!

He he, koselig å se deg her!!! har du fortsatt ikke testet...? da er du jammen meg tålmodig:-) har du noen synmptomer?

høres bra ut med kaffen. er ikke så avhengig, men liker å kose meg med en kopp på jobben om morgenen. drikker aldri mer enn det, og drikker ikke kaffe i helgene.

 

SPRØTT at det vokser en liten person inni der ja. he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa for noen dager siden, men den var negativ..

Får vente å se! :)

Symptomer har jeg vettu!Mensmurringer i ei uke ialefall, og litt trykk av og til!

Uvel i magen (hihi), MATLYST (!!!), og ikke minst så føler jeg meg som en hval..

Kjennes ut som puppa har vokst pittelitt, men det er nok bare ønsketenkning det :)

Jeg må ha kaffe om morningen, ellers får jeg en dundrende hodepine.. Men, klarer meg med en kopp eller to :)

Spennende tid framover!Får vell vite snart hva som venter meg! :)

 

Lykke til med den lille hybelboern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen..

Det er så hyggelig med kjente fra bligravid!!!!;o)

Så koslig...Gratulerer så mye og kos deg med graviditeten...

Din første eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, og gratulerer :)

 

D blir stadig fler av oss her inne, d er bra:)

Spør og grav, d er jo derfor vi er her, stille spørsmål, og få svar, dele tanker og følelser, som d kanskje enda er litt tidlig å dele med resten av verden:)

 

Jeg har to fra før, så jeg vet jo litt om hvordan d KAN være.

Denne gangen nyyyter jeg veldig bare d å være gravid. Stresser ikke med at d er lenge til babyen kommer, jeg elsker å ha den i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Hi hi- jeg kjenner jo dere alle 3 fra bli gravid ja, så koselig!!!

 

Dette er min første ja, så det er helt utrolig spennende. tør ikke hyle høyt før om noen uker siden det tydeligvis er veldig vanlig at det kan gå gærrnt sånn i starten, men må jo være litt/veldig glad og! he he.

 

Jeg var faktisk oppe på Rema 1000 nettopp og kjøpte koffeinfri kaffe, men Fy og FØY den var vond...jeg pleier nemlig å drikke en stooor kopp espresso med masse melk, så dette var en stor overgang.he he, kanskje jeg kan blande litt fremover. er jo heelt sikkert greit å drikke vanlig kaffe i moderate mengder ja, men sånn i begynnelsen er jeg litt pysete:-)

 

det var LITT av en tid å bli gravid på; snart 30 årsdag og har invitert til kjempefest, jentetur til utlandet om 2 helger etc. må finne på noe smart å si til jentene, hvis jeg klaaarer å holde munn. he he. men jeg tror de kommer til å gjennomskue meg med en gang! de fleste har barn og maser på meg hele tiden om at vi må 'sette igang' (bare sånn hyggelig mas, altså), og ingen av dem vet at vi har prøvd nå engang, og vanligvis er jeg ikke akkurat 'løs på flaska' når anledningen byr seg, he he, så her må jeg være kreativ skjønner jeg:-)

 

lykke til til dere alle 3 og. regner med at vi kommer til å prate mye fremover:-)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...