Gå til innhold

dæven....(mer babystøv å hente her)

Anbefalte innlegg

Jammen er jeg ikke gravid. dette gikk fort. klarer liksom ikke helt å tro det. hadde jo trodd jeg kom til å bruke laang tid, og så skjedde det i 2 pp!!!!

Er sinnsykt glad, men er likevel myyye mer kontrollert enn jeg trodde, er så redd for å miste.

men dog; testet altså svaaaakt positivt i går kveld på IKM og testet på nytt i dag morges. svake streker. veeeldig svake streker, men en strek er jo en strek, som det sies, og jeg kjenner at jeg er gravid.

tenkte kanskje noen ville synes det var spennende å høre mine symptomer..Alle begynte på likt for ca 4 dager siden:

* rar strekking i magen, varierer mellom høyre og venstre side.

* veeeldig frøsen.

* voksesmerter i kroppen -særlig bena.

Ellers har jeg ikke vært mer trøtt, ikke hatt ømme bryster. Sistnevnte tolket jeg faktisk som et annet mulig symptom, da jeg faktisk alltid FÅr nettopp ømme bryster noen dager før - og under- IKM.

Så nå sprer jeg babystøv (herregud, tenk at det er JEG som kan si det allerede) over alle som er her inne, og håper dere kommer kjapt etter meg inn på 1.tri!

LYKKE TIL!!!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei såå koselig! :-)

Jeg lurer på hvilke tester du brukte?

Og testet du negativt dagen før eller noen før ikm?

Her har de bare QR på apoteket!

Jeg testet md QR i dag morres og den var negativ! :-(

Pleier å ha 12 dagers lutealfase og er på dag 11 etter EL i dag!

tusen takk for utrolig mange koselige lykkeønskninger og gratulasjoner!!!! håper dere snart får samme spennende følelse som meg!!

jeg testet først på selve IKM i går. hadde tenkt til å vente, så derfor ble det ikke morgenurin. klarte derimot ikke la være å teste så når klokken ble 18, MÅTTE jeg bare. brukte testen som het Gravid? klart svar som jeg kjøpte billig på VITA faktisk. ble en super-super-super svak strek etter ca 6-7 min.. testet igjen i dag morges, og streken var like svak.

jeg målte EL denne pp'en og fikk positiv test på dag 19, og igår var dag 30 i syklusen. så det er nok veldig veldig tidlig enda så var egentlig overrasket over at den ble positiv selvom jeg hadde følelsen av å være gravid...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...