Gå til innhold

Hjelp..er litt engstelig her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte med tegningsutflod for 3 dager siden og har ikke hatt dette ved tidliger fødsler så det jeg lurer på er skal dette vare frem til jeg er i fødsel eller stopper det opp nå er det 3 dager og det minker ikke tvert i mot og har en del kynnere og menssmerter er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange er dette helt normalt og et tegn på at noe er på gang. Lykke til videre da =)

Skrevet

Hvis du er usikker ville jeg ringt jordmor eller føden og slått av en liten prat jeg.

Er ikke noe særlig å bekymre seg.

Lykke til:)

Skrevet

hva er en tegningsutflod?

Skrevet

Takk for svar:))

Ja jeg ringer føden litt senere i dag tror jeg om det ikke kommer noen sterke veer snart:))

Tegningsblødning/utflod er blod tilblannet utflod (brun rød på farge)

Skrevet

åh... husker ikke dette fra forrige fødsel jeg... men så merka ikke jeg noe til denne berømte "slimproppen" heller... hos meg fikk jeg rier, så gikk vannet, så kom mer rier og sånn gikk det framover. Verken tegning, propp eller andre ting. Føler meg altså grønn på alt dette, selv om jeg er andregangs :)

Lykke til med fødsel og knøtt!

Skrevet

Ja er egentlig grønn på dette jeg å ,har født 2 ganger før men da startet det med vannavgang så kom veene etterhvert så denne fødselen blir nok ikke lik de andre 2 og det er litt ekkelt syns jeg..hihi er litt ukjent dette:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...