Gå til innhold

Se min vakre datter på Libero.no =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn noen biler på libero konkuransen=0) vinner aldri noe men er jo lov å prøve. Har dere satt inn bilder der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn på libero..men skjønte ikke hvor jeg skulle finne det...kan du hjelpe meg?:)

Skrevet

Om du går inn på libero.no så trykker du på libero rakkeren da ser du henne. Hun heter Victoria =0). Sett inn ett bilde av din unge også så kansje du er heldig å vinne.

Skrevet

Liberorakkeren 2006 =0) 1 ord var det visst. Er trøtt får komme meg i seng natti natt=0)

Skrevet

Så nydelig jente:)Ikke meninga å virke frekk eller no, men er jenta di 100% norsk? Syntes det så ut som noen asiatiske trekk der..Gutten min er kvart koreansk.....:)

Skrevet

Bestemoren er fra malaysia =0) så hun er også kvart =0) ikke frekk i det hele tatt kos att du spør =0) Har din lille gutt fått noen av trekkene fra sin bestemor eller bestefar?

Skrevet

Jeg er helt norsk, det er også alle i min familie. Men pappa'n er halvt norsk og halvt koreansk...Så bestefaren til lille-gutten min er helt koreansk..

Skrevet

Så søt hun er:O)

...min lill gutt er halvt thai,blir noe ekstra med de da de blandes med litt fra østen!

Skrevet

Samme her bare farmoren som er asiatisk.Blir en vakker blanding=o)

Skrevet

Tusen takk. Har du bilder av din prins her inne?

Skrevet

Ja,på album sidene under nicket mitt:O)

Skrevet

Så utrolig søt han er =0). Vi har vært heldige=0). Hvor gammel er han? Victoria er 4 måneder tiden flyyyyyyr.

Skrevet

Takk!

På bildene var han 10 mnd,han blir 1 år 5.nov.

Ja,tiden går kjempe fort!

Skrevet

1år så kos =0) blir det stor feiring =0)

Skrevet

Dytter den helt opp jeg =0)

Skrevet

Jeg tar meg den frihet, dytter en gang til jeg =0)

Skrevet

Ja, du har helt rett, hun er vakker!

Har lagt inn bilde av min gullklump også.... :o)

Tittel: Den som sover synder ikke! :o)

Skrevet

Å det må jeg se=0)

Skrevet

Så vakker Carina =0) vi er heldige.

Skrevet

Ja, er vi ikke?!

Blir jo bare mer og mer betatt av dette forunderlige, skjønne vesenet jeg har fått i hus! :o)

Skrevet

Livet er blitt ett annet men så mye mye bedre =0). Hvor gammel er din vakre tulle?=0)

Skrevet

Ingen tulle jeg har... I hvert fall ikke sist jeg byttet bleie! ;o)

Karsten er tre måneder i dag! Har vært og fått vaksiner i dag, skrekkelig trist måte å feire dagen sin på. Var ikke så artig det, men verst når vi kom hjem. Da gråt han så sårt at mamma også måtte gråte en skvett... Men heldigvis hjalp Paracet, og nå ser det ut til at han sover søtt! :o)

Vet du, synes hittil ikke livet har blitt sååå anderledes heller. Veldig lite som har "forsvunnet" av det gamle, men veldig mye fint nytt som har kommet til, da! :o)

Skrevet

Beklager =0)

Det jeg syntes var så uvant i begynnelsen var friheten. Kunne ikke lenger bare løpe ut av døren gjøre det jeg ville når jeg ville det. Men man blir jo så fort vant det er jo bare så kos.

Tulla ble bare veldig trøtt av vaksinen. Så om han sover litt mer enn vanlig i morgen er det helt normalt. Lov å felle en tåre når de har det vondt. Victoria ble bare meget forbannet da hun fikk den første. Så stygt på hs =0). Da hun fikk den andre hylte hun stakkar. Ikke gøy men godt når det er gjort.

Skrevet

Ja, sant det, litt mindre frihet...

Men har fått mer fritid, faktisk. Nå går jeg jo "bare" hjemme. Storkoser meg. Er på kino, på DIB barselgruppe, helsestasjon barselgruppe, venninner på lunsj, trilleturer og noen dager koser vi oss hjemme bare vi to! (Eller tre da, om det er helg og far er hjemme!)

Godt om han sover litt ekstra i morgen, henger igjen litt søvnmangel fra sist helg på meg, hadde håpet å få tatt den igjen denne helgen!

Men nå er det natta her. PC'en må skrues av, far er syk og må sove på kontoret/gjesterommet i natt, så han ikke holder meg og lillegutt våken med sin hosting. Stakkars!

Takk for koselig prat!

Natta! :o)

Skrevet

Natti natt sove riktig så godt begge 2 =0) Kos fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...