Gå til innhold

Når har du termin? er de en...? eller to.... eh?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, alle har meninger om hvordan vi ser ut! Skulle bare ønske de holdt det for seg selv noen ganger... Gravide er ikke allemannseie! Vi får prøve å rett og slett driiiiite i det, og heller være fornøyde med den jobben kroppen vår gjør, og nyyyyyte det faktum at vi er flotte kvinner som bærer på ett fantastisk liv inni oss!! :-)

Neste gang får du si at det e fem og at du har termin i morra... så får du se ka di si... hihi...

Æ trur man rett og slett må lokk øran førr sånner komentara... får både kor litn mage du har og kor stor mage du har... å æ ligg medt på streken...

Jo takk, har fått hørt den noen ganger ja..... og det er KJEMPEMORSOMT når du hører det av samme person for femte gang.... NOT!!!!

jeg blir så irritert.... prøver liksom å forklare at magen faktisk er helt normal den, ligger på linja.... men det vil de ikke høre på, så sist noen sa det til meg (det er på jobb jeg får høre det) blei jeg så irritert at jeg sa :"det er bare dere som er så gamle at dere har glemt hvordan dere selv var når dere var gravide" - da blei det noen fornærma men stille ansikter da :-D

ett svar WHATEVER!!!

KAN IKKE FOLK BARE DRIIITE I Å SPØRRE SÅ DUMT .vet de det ikke,har men kanskje ikke sagt det 20000000000000 ganger!!

ikke bry deg ,kom her til meg å få en god varm mamma klem det pleier å hjelpe..kos

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...