Gå til innhold

noen som forstår dette?

Anbefalte innlegg

hei..

er ny her.. er egentlig ikke prøver, men vil gjerne være det..

saken er det at jeg har sluttet på p-pillen for ca 1 å en halv mnd siden.. har da gått nesten sammenhengende på pillene i ca 5 år..

hadde vanlig tr forrige mnd, å begynte derfor å skulle finne ut hvilken syklus jeg har.. har aldri talt den før, men har alltid kommet en gang i mnd sånn ca..

hvis jeg har 28 dagers syklus skulle jeg hatt tr 12 oktober, men har ennå ikke fått den. hadde en gang lyyserød slim men det var alt.

Jeg tok en test på tirsdag som var negativ.

Føler ikke at jeg har noen symptomer på verken det ene eller det andre, men har mye utflod.

noen som har vært i samme situasjon? var dere da gravide eller ikke? Eller bare har noen fornuftige ord til meg?

sitter å lurer på å ta en test i morgen tidlig, men blir så usikker på om det i det hele tatt er nødvendig..

håper noen tar seg tid til å lese dette selv om det ble litt langt..

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6757518-noen-som-forst%C3%A5r-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det kan være at syklusen tuller med deg og at du ikke har ordentelig mensen eller at mensen uteblir denne måneden. Og siden du nettopp har sluttet på pillen kan det også hende at el er forskjøvet slik at kansje ikm ikke er 12 okt?

Det beste rådet jeg har å gi deg er å vente og se om tanta dukker opp, og hvis ikke så ville jeg testet og/eller tatt en tur til legen :-)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...