Gå til innhold

Flere BIMMERE som er våkne? så slo bekymringene til igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg er vel dum.. jeg veit ikke hva som går av meg.

noen ganger går det ikke opp for meg at jeg er gravid og jeg føler meg helt "unormal" forhold til andre...

- kjenner lite liv i magen(10-15 ganger om dagen kanskje)

- alle kommenterer magen min når de får vite hvor langt jeg er på vei..den er nemlig så liten sier dem..

-har ikke hatt noen symptomer under hele graviditeten...kun halsbrann egentlig..

skjønner ikke hvorfor jeg tenker så mye på dette...

på UL og hos JM så er som det skal være...

nei, jeg må prøve å finne roen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

er våken,akkurat logget meg på..

vil si at jeg har det litt som deg! er kanskje ikke så stor trøst men..

Jeg har hatt MASSE plager og symptome jeg da, men kjenner lite liv,og "alle" sier jeg er så liten..

Jordmor og lege sier alt er ok,men klarer ikke å la være å bekymre meg jeg heller..

Skrevet

godt å høre det finnes flere som meg der ute.. ang.str på magen min så er den faktisk liten forhold til andre sin.. litt slitsomt at folk blir så forbauset når de hører hvor langt jeg er på vei..

vi må vel slutte å bekymre oss.. det er ikke bra for kroppen..;)

Skrevet

vi får prøve,men er ikke så lett:) er så lett å bli bekymra når man hører andre som har baby som sparker stort sett hele dagen..

men alt er nok bra med oss:)

Skrevet

ja, det er nok det..:D ifølge prøver og kontroller er jo alt bra, så...;)

Skrevet

Jeg får også høre at jeg har liten mage for tiden.. Før synes de den var stor, nå er den liten... men hos legen får jeg vite at alt er bra og at den vokser som den skal.. Tror det er naturlig at vi bekymrer oss for livet inni oss, men vi skal også prøve å kose oss og nyte denne tiden tror jeg! Vi er alle forskjellige så vi kan ikke se like ut eller oppleve det samme, men så lenge legen og jordmor følger med oss skal vi ikke bekymre oss så mye.. Jeg prøver å nyte tiden, og ikke høre så mye på hva andre sier om hvordan jeg ser ut!

Skrevet

jeg har også liten mage, det har jeg hatt hele tiden og ALLE kommenterer det, til og med mamma begynner å komme med kommenterer tilbake når jeg er ute å går med ho...

men jeg sier bare det at jeg er glad for at den er så liten jeg... for da slipper den å være så i veien... noe som er litt sant og, selv om det begynner å bli vanskelig å bøye seg å sånt så er den ikke så ille i veien ennå, og med tanke at jeg skal ha den i 2 måneder til og den skal vel vokse de siste to månedene og så er jeg glad den er litt liten.

målene er jo som dem skal alikevel...

Skrevet

D er fort gjort å bekymre seg.. Men husk at bebisen sover veldig mye nå, h*n blir mindre aktiv på slutten..

Størrelsen på magen har INGENTING å si iforhold til bebisen, så prøv å ikke ta dere nær av hva folk sier..Vær heller stolt av magen deres :)

Tror alle sammen forbinner gravide med å være stoooor.

Men tenk på de som er store,de blir sikkert lei av å høre at de ser fødeklare ut når de har igjen 2-3 måneder..

Jeg er 179cm høy, og bærer vesla mi langt inne,så magen er sånn passe stor, alle jeg møter sier at jeg er lita, men jeg bryr meg ikke!

Så lenge hun vokser sånn som hun skal,har d ingenting å si :)

Stor klem :-)

Skrevet

Koselig å høre at det er flere små mager der ute!

Min mage er liten og sjarmerenede (som jeg velger å kalle den)

Er LITT lei komentaren ÅÅÅ så liten du er!!!! Men det er i grunnen veldig praktisk, jeg er fortsatt i full jobb og jordmor/lege sier jeg har en helt normal vekst kurve når det gjelder størrelsen på magen min, så da har jeg ingen ting å klage på.

Heller liten og nett en stor og trett.... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...