Hermine. Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Skulle på middag til en veninne i dag, vi pleier fast og møtes annenhver uke. Så kommer jeg inn og der var pyntet med blå ballonger og levende lys. Sååå koselig! Også kommer jeg inn i stua og der står fem andre veninner og venter med mat og kaker og godterier - og masse pakker til babyen! Jeg ble helt tatt på senga, så utrolig koselig! Ble helt rørt med en gang men fikk tatt meg sammen etterhvert da... De hadde kjøpt alt fra utedress/kjøredress til kremer og oljer og håndklær og smekker og bodyer og teppe og luer. Det er venninnene sine det!!!! :-D
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Åååååååå, så koselig!!!!! For noen fine venner du har :-)
Storebror & Lillebror Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Så utrolig koselig! Tydelig at du har gode venninner som setter pris på deg
Chiquita Bananas Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Så koselig !!! Så kos at venninnene dine viser hvor mye du betyr for dem )
Hermine. Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, de er helt supre! Skal absolutt gjøre det samme for dem når de blir gravide! Ble mye fødsels-prat, alle like intressert, og med to sykepleiere en lege en kosmetolog og en treningsterapeut fikk vi tatt for oss de fleste spektre ved svangerskap og barsel! He he, sambo hadde daua hadde han hørt oss... :-)
Heira☆ Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Så heldig du er som har sånne venner! Er ikke rart man blir rørt av det )
SpongeBob Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Hurra, det der hørtes jo bare glimrende ut!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Heldig gris...................!!!! Har ikke hørt en dritt fra mine venninder på år og dag..har nok med seg selv skjønner jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå