aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ammet til nå (min sønn er 15 mnd) derfor har jeg ikke vært så nøye på å gi han melk utenom. Han har fått en youghurt hver dag, og litt melk i barnehagen. Hvor mye melk sånn ca gir dere som ikke ammer til 1 åringene deres i løpet av en dag?
Granny Weatherwax Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Oi, det blir en del glass. Han elsker det, så han drikker et glass til frokost, lunsj, mellommåltid og kvelds. Blir 4 glass til dagen det! (ikke alltid han drikker helt opp da) Han drikker ikke melk på flaske lenger, sluttet med det da han var 1 år. Nå er han 14,5 mnd.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Hvilken type melk gir dere?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Vi gir lett-melk.I løpet av en dag drikker han ca. 5 dl.
fox`y Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 min pode drikker ikke melk,nekter plent for å si d slik.. lurer litt lett melk i grøten innimellom da, så han får i seg litt...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 min gutt drikker ca 600 ml + 1 youghurt, han er 14 mnd. Syns dere det er for mye? Han er småspist, så tenkte kanskje at det er lurt å gi han den melken som han gjerne vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå