MammaDilla Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har termin 25 januar og har fått med meg at når det nærmer seg bør far holde seg unna alkohol. Men ut fra min termin, vil det si jul og nyttår? Eller kan han få kose seg med en juleaqavitt og en nyttårschampagne?
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har termin 14 januar og har tenkt at han kan få drikke i jula og nyttår (forsiktig på nyttår) men om noen tyder på at det skal skje før blir det jo en annen sak. Har som oftest tid til å bli edru fra man begynner å merke tegn til fødselen før man må kjøre.
snartmammapåny Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 er vel forskjell på å ta en akevitt etter julemiddagen og d å gå på byen å drikke seg full... om fødselen skulle starte så finnes d jo taxi... viktigeste er vel at ikke far er full på føden... Her har samboerens sin trang til å nytte alkohol avtatt etter vi ble gravide... regner med d blir minder og mindre av det utover... Tviler på at sambo har noe lust til å være full på føden heller, så når d nærmer seg så vil han nok ikke ha så fryketleig lust til å åpne ølen kan jeg tro...
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 La han kose seg i jula mener jeg! Det finnes både taxi, og sykebil vist krisa er ute! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå