Gå til innhold

Heisan dere her på forumet :)

Stjerneregn

Anbefalte innlegg

Etter et innlegg av Latizia på forumet hvor jeg "henger rundt" mest , tenkte jeg at jeg måtte ta turen innom forumet her for å se hva som står på. Skjønner frustrasjonene deres over de som spyr ut eder og galle for så å signere med anonym. Dette vitner jo om en umodenhet som jeg velger å betegne som barnslig. Å sidestille en 16åring som venter barn i kategorien barn som venter barn vil jeg hevde er lite gjennomtenkt. Greit nok, norsk lov har satt en grense på det gyldne 18års stadiet, men hallo... en modner raskt, en annen modner sent. For noen jenter vil det nok være i det tidligste laget både fysisk og rent psykisk sett, mens det for en jevnaldrende vil være som det naturligste i verden. Dette bør være opp til hver enkelt og andre (her langer jeg et spark ut mot de anonyme sinnataggene) får vise dem den respekt som de har krav på. Likeledes bør det faktum at dette er et forum nettopp for de som er ung og venter barn respekteres og la dette være et sted hvor man kan søke hjelp, råd, lufte tanker, bekymringer, gleder etc på lik linje som man gjør i de andre forumene. Til dere alle : lykke til med svangerskapene og ikke nøl med å søke hjelp både hos andre her inne, familie og støtteapparatet i systemet dersom det skulle trenges.. og la så de anonyme ignoreres til de kun kjenner den sure eimen av oppstøtene sine selv. De må så gjerne tenke negativt om dere, men det går an å gå i seg selv og holde kjeft.

Så ... dette ble et langt brev og hjertesukk fra en dog eldre, men engasjert medgravid :)

Fortsetter under...

Holdt på å si "Amen" - men det hadde Chanzei sagt ..

Det er ikke lett å være ung og gravid, mye fordommer ute å går.. Tenk for en fæl verden hvis vi skulle begynt å henge ut eldre gravide eller de litt overvektige.. Ikke rart det blir krig i verden når folk er så lite forståelsesfulle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...