Gå til innhold

lurer... trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4,5 mnd har nektet å drikke fra flaske, så vi har begynt å trene på det, ved at pappan prøver å gi et lite måltid flaske hver dag. Vanligvis så må jeg amme og amme "hele kvelden" før han er fornøyd og sovner for kvelden. Men i dag fikk han pupp kl 17.30, og så fikk han flaske kl 20.30. Etter det la vi han, og han sover så søtt som bare det. Flaskemåltidet som pappan ga drakk han bare 70 ml..... Og det er da jeg nesten blir litt sur:).... Hvis 70 ml var nok for å få han mett og fornøyd, hvorfor må jeg normalt amme tre-fire ganger før han er klar for natten..... har jeg virkelig sååå lite melk i puppene mine, eller drikker han mer enn 70 ml av meg? Syns å amme tre-fire ganger for 70 ml er mye bortkastet tid... hehe

Jeg pumpet meg , siden jeg da ikke ammet i kveld, og fikk ut ca 60 ml, TILSAMMEN, på begge puppene.... Har jeg ikke melk nok? Trenger han å begynne med grøt? Håper noen har noen råd til meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel for kosen`s skyld tenker jeg :-)

Ikke noe som er så godt som å ligge å kose seg med perfekt temperatur på melken, å ligge i armene til mor ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...