solita 06 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg lurer på å kjøpe Teutonia mistral vogn, da oppgangen der jeg bor er ganske smal. Bor dessuten i 3. etasje uten heis, så det er en fordel at bagen ikke veier så mye. Kjenner ingen som har brukt den, så vil gjerne ha tilbakemeldinger. Hvordan funker den om vinteren på snø? Synes mykbagen ser litt liten ut, er det plass til lammeskinn, dyne og ullpledd, eller evnt voksipose? Må man ha voksipose eller holder det kanskje med lammeskinn, dyne og pledd? Har ikke gjort dette før og er glad for synspunkter :-)
løv@ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har kjøpt den vognen. Kjenner flere par som har brukt den til både ett og to barn, alle har anbefalt den på det varmeste. Det er nok ikke plass til voksipose, men det trenger man nok ikke heller. Mykbagen er mer polstret enn hardbagen i seg selv.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vært kjempefornøyd med min. Jeg har brukt den hele tiden til gutten min, som er 1 1/2 nå. (Nå må pakker jeg den bort, for jeg må over på søskenvogn. Der har jeg kjøpt Teutonia igjen...) Den er lett, god og trille, og blir ganske liten når den slåes sammen. Jeg syns den fungerte bra på snø også, men har ikke noe annet å sammenligne med da. Eneste minuset syns jeg er at den er litt lav som bagvogn, men det er jo kun det estetiske da, for den er super-praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå