Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 hmm... jeg skjønner meg ikke helt på dere som får dårlig samvittighet over å være sykmeldt... det har seg sånn at vi jenter/damer må igjennom svangerskap for å føre generasjonen videre.... jobbe kan vi gjøre når barne blir større... det er en periode i livet det ikke passer å jobbe ræva av seg........ kall meg gjerne gammaldags for jeg mener det er det beste for alle om mødre er hjemme når barna er små.. vasker å ordner litt.... så kan de gå ut i jobb igjen når det er "roa" seg litt....... det er en periode i livet hvor jobb og utdanning ikke burde være i fokus............. (mener overhode ikke at menn ikke kan passe unger da, men dere skjønner poenget..?? ) mener ikke å erte på meg noen, men jeg bare sier det at ingen skal være bekymret for å være sykmeldt for graviditet er en stor påkjenning for jenter og hormoner og alt er bare kaos... fødselsperm. skulle begynt før..... lykke til jenter!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6756298-m%C3%A5tte-f%C3%A5-ut-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå