roxy76 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann er det noen som har erfaring med farging av voksipose? Ble resultatet bra? Har en grønn en som er rutete inni. Ikke akkurat rålekker, men alt for fin til å ikke bli brukt.
somm@r Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg farget nettopp min. Den var lilla og mørkeblå og jeg farget den svart. det ble kjempefint. Alt tok farge, unntatt trykket på utsiden, det er av plast. Er kjempefornøyd.
Fikk nr to i desember Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg lurer på akkurat det samme! Tror vi har helt lik pose også. Jeg vurderer å kjøpe nytt trekk fra ullkorga-butikken, der er det halv pris. Men det hadde jo vært flott om man kan farge det trekket man har! Vi får håpe noen vet!
Kidden Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har farget en som var burgunder med rutete mønster inni. Farget den svart, sytråden i burgunder vises fortsatt og jeg ser fortsatt mønsteret inni, men synes den ble fin. Knytetrådene som sitter på selve posen inni har jo også sin originale farge...
Fikk nr to i desember Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Det høres lovende ut. Hva farget du med, og hvor mye brukte du. Var det mønster i stoffet inni? Det er det jeg er mest spent på, hvordan det blir.
roxy76 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2006 Takker for svar, da er det hvertfall verdt forsøket! Nytt trekk koster 750,- så det er mye å spare.... Var det vanlig farge som kjøpes på dagligvare?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Jeg har akkurat farget min olivngrønne voksipose med ruter inni. Brukte to poser med svart kjøpt på jernia, posen var bare vasket en gang i forkant, så impregneringen gjorde at den ikke ble haelt svart. Jeg er likevel fornøyd med resultatet, den ble koksgrå (har ikka prøvd den ute i dagslyset enda). Farger den en gang til hvis jeg ikke er hundre prosent fornøyd da...Fargen kostet 118 kroner for to små pakker...
den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 det koster 600-700kr for et nytt trekk bestilt fra fabrikken,de sender til deg.Jeg betalte 400kr for b-vare kjøpt på fabrikken.Anbefales!!Fikk nyeste modell for 400kr.
somm@r Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kjøpte slik farge en får på vanlig matvarebutikk+fikseringssalt. Den var ensfarget lys lilla inni. Jeg brukte en pakke beregnet på 40 grader. Den ble helt svart, ikke grå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå