Gå til innhold

Hva med å fjerne anonym knappen??

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de anonyme går laaaangt over grensen her inn til tider..er ikke så aktiv her inne selv men titter litt innom..

så signer her så sender jeg den inn til moderator...

VEKK MED ANONYM KNAPPEN !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TAKK! kjenner vi trenger støtten....

Skrevet

Jeg er med: Skal en ha meninger om alt mulig så ha i alle fall guts til å skrive under med Nick:)

Skrevet

Ja nå må dere bare skrive under så skal de få en bestemmt mail av meg om at dette blir for dumt å ikke hører hjemme på noen forum!!

Skrevet

Nja..Synes det er greit med anonymknappen på enkelte forum.

Så jeg synes den knappen bør være på forum som røyk, sex, depresjoner og rusmidler! Ikke at jeg sitter der hver dag men.. Tenker litt på de som gjør det. Den finnes jo ikke på skravlesiden, dere ser jo og at det er et mye koseligere forum.

På aaaaaalle andre forumene, FJERN DEN!!!

:)

Skrevet

suuupert at dere er med!

Skrevet

Signer på denne jeg også! Ha til et drittslengingsfritt forum!!

Og ja ,det virker!!!

Skrevet

signerer jeg

Skrevet

Hører vel ikke til her lenger nå som jeg er blitt 25 år (men venter nr 3 da), men signerer denne likevel jeg, har vært innom her endel spesielt i 1 svangerskapet og tror absolutt siden hadde blitt bedre uten anonymknappen!

Skrevet

Signerer med glede, bort med anonymknapp på ALLE fora synes nå jeg :-)

Skrevet

Jeg signerer denne :)

Skrevet

slenger meg på! har vel sagt dette til moderator før, men det går visst inn det ene øret og ut det andre...

Skrevet

signerer...

Skrevet

Signerer!!!

Skrevet

Signerer her, vi unge og gravide trenger absolutt ikke mer dritt slengt i ansiktet når vi er her inne på bim. Vi får dritt i massevis nok i virkeligheten!

Skrevet

Enig!! Og jeg mener alle anonym-knapper bør vekk! Så blir det nok mer seriøst både her og der... ;o)

Signerer.

Skrevet

signerer:o)

Skrevet

Ja, fjern anonym-knappen på Ung og Gravid! Der inne er det mange anonym'er som skriver mye dritt, noe som er veldig ukoselig for oss som er der inne..

Hilsen en som også er Ung og Gravid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...