Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Ettersom de fleste her ahr barn som har begynt åp gå lurer jeg på en ting. Ventet dere med å kjøpe sko til de hadde begynnt å gå? Vi har en på 8 mnd. som de fleste tror kommer til å gå når hun er 10 mnd. vi reiser til spania når hun er 9 mnd. og lurer litt på om det ville være lurt å ha kjøpt ett par som vi tar med oss. Har de siste dagene begynt å trene seg på å reise seg opp midt på gulvet, sto uten støtte i ca 10 sek. i dag. Huf jeg synes det går litt vell fort dette her.
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Det er jo seelvfølgelig stor forskjell på babyer, men vår gutt reiste seg opp da han var 7,5 mnd., men gikk ikke før han var 13. Jeg trodde han kom til å gå lenge før. Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt sko enda, men ventet til hun faktisk gikk. Føttene vokser så innmari fort, så hvis penger ikke betyr noe hadde jeg kjøpt for å være sikker, men jeg tror ikke hun vil gå så mye at det er nødvendig med sko (hmm... burde vel ikke gi inntrykk av at jeg er spådame). Jeg sier bare dette ut i fra hvordan utviklingen var med vår pode. Det KAN jo gå rasende fort. Min bror gikk jo da han var 9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Nei det er ikke nødvendig. Og om dere føler dere skulle trenge sko så er det mange fine billige i spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå