Dubbe Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, da ble vårt 2. forsøk avbrutt, fikk nyheten idag. Ble litt lei meg, gjorde det. . .MEN, skal ringe inn neste mens, og vi skal da prøve igjen i januar. Skal fokusere nå på hus og heim :D Det som jeg reagerte litt på, var d at hun sa den første blodprøven som jeg tok før e begynte på menopuren, var altfor høy verdi. Og, d er da det er dumt at vi bor så langt unna Oslo (bor i Kristiansand)- for da tar d så lang tid før jeg får svar.. Lurte på hvorfor ikke de sa ifra med d med engang? Rart. .jaja. Ønsker alle andre her inne lykke til! varme klemmer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Uff da.. dette var trist Dubbe.. sender over en STOR TRØSTEKLEM
nusse 77 Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 trøste klem fra meg også.. ønsker deg lykke til vidre:) klem
Emma*den lykkelige venter Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Sender over en stor trøsteklem. Håper tiden fram til neste forsøk går unna i en fei. Klem
Dubbe Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Dere er gode dere!!!! Takker! Er innom andre forum, men stikker innom her også av og til! Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå