Gå til innhold

Et øyeblikks uoppmerksomhet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si til alle anonyme som kritiserer:

Dette kan skje absolutt alle sammen. En "freak accident" som ingen kunne forutsi. Hun var jo i samme rom, og klarte brasene bra. Og jeg er sikker på at hun ikke lar henne sitte alene uten at hun har blikket festet på henne hele tiden heretter.

Sikkert en innmari skremmende opplevelse, det der.

Ulykker kan skje selv den aller mest påpasselige "hønemor" her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt det gikk bra! er så vanvittig fort gjort, slikt..

og alle dere utrolig perfekte mødre som ALDRI har gjort noe fel, så BRA for dere!!! kan ikke dere skrive en bok om hvordan dere får det til?? for jeg er bare menneske jeg, og mennesker pleier ikke å være ufeilbare..de som sier at de aldri har sett bort to sek, eller vært uoppmerksom, lyger. det er jeg helt sikker på. herinne er det altfor mange skinnhellige fok..

Skrevet

Og for å kverulere litt til; hvor er "alle dere perfekte mødre"? I denne tråden ser det ut som om det er EN frekk anonym, ellers er alle innleggene hyggelige, saklige og støttende. Syns faktisk det blir litt håpløst å da dømme alle her inne nord og ned utfra hva EN person skriver...

Men helt enig i at HI trenger sympati, ikke hakking. Alle kan oppleve noe sånt, og det må ha vært kjempeskummelt.

Skrevet

joda joda.. men du vet jo like godt som meg at det ER mye kverulering og bedrevitende holdninger herinne!! jeg dømmer ikke alle anonyme, men kjefter på dem som mener de er bedre enn andre, nick eller ikke!

Skrevet

OK, men da er det jo ikke nødvendig å skrive som om alle her inne er sånn? Syns det er litt mye av det akkurat nå (anklage alle for å tro at de er bedre enn andre), og må få si at de fleste her inne virker greie. Har for det meste fått hyggelige og nyttige svar her inne når jeg har lurt på noe.

Ser at det er noen "forumtroll" eller hva man skal kalle det her inne, men det betyr jo ikke at alle her tror de er bedre enn andre eller noe sånn! Tror ikke vi egentlig er så uenige, men syns det blir feil å dømme alle her inne ut fra hva noen få enkeltpersoner sier.

Skrevet

Bra det gikk fint likevel Schnupsiii :D

Dette kan skje fort ja.. Nesten så jeg skjemmes over å innrømme det , men, hihi.... Tuppa mi fikk seg en dukkert under vann da jeg satt i badekaret sammen med henne hu :P Hun var litt glatt for jeg hadde akkurat hatt oppi oljen hennes..plask sa det ;)

Skrevet

Veldig enig, syns også det er så mye pes om bedrevitere og mammaer som vet så mye bedre osv...Det lager jo bare dårlig stemning å være så hissig og slenge slike ting. Les bedre, så er det EN anonym som slenger litt i denne tråden.

Syns det er alle hissigproppene som lager dårlig stemning jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...