Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leker en 12-13 månting med ?

Hva skal jeg ønske til jul og bursdag

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker

Klikk-klakk-orm

Gyngehest

Gåbil

Klosser

Skrevet

Jenta mi fikk togbane, og den ble styret mye med. Så mye fornuftig togkjøring ble det vel ikke. Men togene ble hyppig kjørt med, og skinnene klarte hun faktisk å sette sammen etter kort tids bruk.

Plastikkdyr.

Storesøster fikk ett "piono" sist jul, da var minsten 1 år. Og minsten syns dette var kjempe stas. Det har masse knapper med dyr, som lager dyrelyder og synger med dyrelyder. Og vanlig piano. Kjempe morro (og det beste av alt, en kan stille på lyden. Slik at den ikke spiller så høyt. For det er slitsomt med leker som lager masse lyd, må helst høre det selv før jeg vil kjøpe til ungene. (funnet ut med erfaring :/

Little People har falt godt i smak her. Bondegård, hus, brannstasjon, buss og slike ting. Det er også ting som varer lenge. Mitt stebarn på ni, har jeg funnet sittende og leke med dette......

Skrevet

Bøker med bilete av dyr og menneske, og med bilete av bilar er populært her. Bøker med klaffar han kan åpne er kjempestas (f.eks. Tassen leker gjemsel)

Gåvogna er mykje brukt, men han måtte få den då han var ca 11 mnd. Duploklossar og vanlege klossar er kjekt, og leikedyr (her har vi ein del duplodyr) er veldig spennande.

Alt med hjul på (leikebilar, gåvogn, leikekassen) kan han sitte og leike med i det uendelege omtrent. Køyrer det fram og tilbake, og snur det opp-ned for å snurre på hjulene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...