Storkfrøken69 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har den siste tiden fulgt med på skjedesekretet den siste tiden. Hahahaha, jeg er helt overveldet over alt man plutselig sakl kunne noe om. Tenker tilbake på de første 36 årene da jeg var helt uviten om alt utenom menstruasjon ) I går kveld var det plutselig blitt det berømte melkeaktige sekretet. Endelig tenkte jeg, nå kan det være at kroppen min kommer i gang likevel. Var på dag 23 og syntes det var på tide. Bare et per tre dager til nå.... Jeg valgte å ta en eggløsningstest og overraskelsen var faktisk ganske stor da den var positiv. Follikelen var jo ikke mer enn 14 på mandag. Hrm... Jeg tok en runde med meg selv og bestilte flybillett til i dag. I dag morges dro jeg til gynokologen rett før han begynte og håpet han ville rekke å se på meg før flyet gikk. Det startet bra, eggløsningsslimet var faktisk av topp kvalitet, slimhinnen var super men, - hvor var follikelen. Han lett og lett, men nei. Borte vekk. Det må jo alltid være noe da!?! Han så en liten væskeannsamling og sa at det kunne være et tegn på at jeg nettopp hadde hatt eggløsning. Men, når skjedde det. I går morges, i går kveld, i natt...... Åh, man skulle vært synsk. Vel, jeg valgte i hvertfall å ta sjansen og er nettopp tilbake fra København. Skulle vært hjemme for noen timer siden, men kom 5 minutter for sent til innsjekking og komm ikke med flyet. Drama, drama, drama ) Nå er det bare å få tiden til å gå i 14 dager, igjen. Ut fra andre meldinger jeg har lest her, kan det se ut til at vi blir fler snart ) ) Er det noen som snart skal på tur eller som nylig har kommet hjem? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6755110-ups/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Så uforutsigelig disse kroppene våre kan være! Håper sjefsavgjørelsen din viser seg å være en klok beslutning! Egget lever vel cirka 1 døgn, så selvom eggløsning var i går så kan det godt hende det blir bra!!! Vi har planer om en tur til Køben snart vi også, men det er vel ennå noen dager å vente, bare dag 11 i syklusen! Vi ønsker deg i allefall lykke til og håper veldig at det blir en julibaby på deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6755110-ups/#findComment-6756363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storkfrøken69 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det er ikke lett dette. De tre siste måneden mine har vært som følger 0 eggløsning Stor follikel, grei slimhinne men 0 eggløsningslim Super slimhinne, supert eggløsningslim men hvor i all verden er egget????? Det er jo rett og slett litt komisk da ) Den gangen jeg ble gravid hadde jeg eggløsning, super slimhinne, flott eggløsningsslim og 2 store follikler. Jeg har virkelig fått kjenne på kroppen (og psyken) at det ikke er noe fasitsvar på dette ) Lykke, lykke til med sprøyter, eggløsning og Danmarkstur ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6755110-ups/#findComment-6756609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå