Puttipluttipott*har født* Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Noen som har erfaring med dette? Jeg har vært på en time i dag i håp om at noe skal skje av seg selv. Veit det er individuelt, men hva er deres erfaring i forhold til hvor lang tid/mange timer dere måtte på før noe startet?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2006 Glemte å skrive at jeg er en uke på overtid i forhold til termindato. Er moden men har ingen åpning. Overtidskontroll neste torsdag, håper dette kan hjelpe så jeg slipper det;-)
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Med første mann var jeg på overtidskontroll etter 14 dager. Fikk da tilbud om akupunktur ved sykehuset. Noe jeg takket ja til. Hadde masse rier hele natt og ble lagt inn om morgenen for igangsetting, men da var egentlig fødselen allerede i gang. Om dette skyldes akupunkturen eller andre ting er ikke godt å si.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Var du moden og hadde noe åpning?
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hadde ingen åpning da jeg fikk akupunktur. Hadde 3-4 cm åpning om morgenen da jeg ble lagt inn til kuring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå