Holmehippie Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Lillegutt er 8 mnd, og får pupp som eneste drikke. Han spiser grøt og frukt, men har til nå nektet alt av drikke utenom puppen. Jeg prøver fra tid til annen å gi han flaske, men han nekter plent, vil ikke ha den i munnen når han merker at det kommer noe utav den. Kopp vil han heller ikke drikke av. Jeg begynner å bli ganske lei av at det er kun meg og mine pupper han får drikke fra. Alt avhenger av meg. Dersom noen har noen gode råd og tips, blir det mottatt med takk!! :-)
flypapir Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Aner ikke om det hjelper, men du kan kanskje prøve å la han få leke litt med en kopp/flaske selv... Så kanskje han finner ut av hvordan det fungerer etterhvert, og får sansen for det...?! Vanskelig dette her....
Holmehippie Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det er litt vanskelig. Men nå begynner jeg å bli ganske lei av å være den eneste som kan gi ham drikke, så nå MÅ han lære seg å drikke av noe annet! Han kan leke litt med flasken, emn når han kjenner det kommer noe utav den, blir han irritert. Han nekter å ta den i munnen når jeg holder på flaska. Hmmm, kanskje håpet får være en tutekopp da? Må prøve mer tror jeg.
d",)~^~^~ Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det er kanskje lurt at noen andre enn deg prøver å lære han å drikke av flaske ller kopp. Når du er der er det ikke lett for en liten krabat å forstå hvorfor han ikke kan få favoritt-drinken :-)
Holmehippie Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det er sant. Men jeg har ham alene mye av dagen, så det er evt bare kvelds flaske pappan kan bidra med. Skjønner at han blir sint ja! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå