Gå til innhold

Noen som kan muntre meg opp litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7 dager over i dag og vært nok en gang hos jordmor. Fortsatt ingen forandring, det er ingen åpning.. Bestilt overtidstime på riksen til neste torsdag. Håper jeg ikke går helt dit. Noen som har noe erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert slitsomt å vente og vente. trøsten er at før eller senere sikkert innen 7 dager blir du mor uansett. sliter selv litt nå . har 2 dager til termin. Men vi greier dette!!!!!!

Skrevet

Med første mann ble jeg satt i gang 15 dager på overtid. Nr. 2 kom av seg selv en uke på overtid. Når jeg ser tilbake hadde jeg en mye bedre fødselsopplevelse med første mann. Ble lagt inn om morgenen og ble fulgt opp skikkelig hele dagen. Vannet ble tatt og drypp satt. Fikk epidural ca. 15 minutter etter at jeg bad om det og hadde noen gode timer før barnet ble født. Med nr. 2 gikk ting mye fortere og var mye mindre kontrollert. Fikk ikke epidural da jeg fødte en lørdag kveld og sykehusets eneste anestesilege var opptatt i en operasjon. Begge mine barn har vært store og ikke noen fornøyelse å presse ut. Jeg ville absolutt foretrukket å bli igangsatt fremfor å få en slik opplevelse som sist. Fordelen med igangsatt fødsel er at dette skjer på dagtid med mye personale tilstede. Så ikke se på det som noen krise at du nå går på overtid. (Men jeg skjønner jo at du vil bli ferdig).

Skrevet

Tusen takk for flott svar;-)

Skrevet

vet ikke noe annet å si enn lykke til! sender over litt fødestøv jeg=)

Skrevet

Tusen tusen takk:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...