Gå til innhold

Dere som har festet navnelapper med taggit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg navnelapper og taggit til å navne ullklærne, da jeg ikke tør å stryke på, i fare for å ødelegge klærne..

Prøvde å navne ett plagg i stad, men synes det ble en sånn spiss som stikker ut på baksiden på plagget. Og tenker at den kanskje kommer til å hekte seg fast i klær som ligger utenpå, eller i verste fall ødelegger andre klær i vaskemaskin?? Noen med erfaring? Brukte den greia som fulgte med for å knekke den pinnen..

også en annen ting, navnlelappene var så store, bestilte fra sabo.no. kan liksom ikke navne ullsokkene med de, for de er så store, og blir sikkert ubehagelig også, pga taggit'en..

Skrevet

Fikk ikke helt fatt i hva Taggit er, jeg.... Men jeg har noen andre typer navnelapper til å stryke på klær, også på ullklær. Har strøket de fast på ullklær og det går helt fint. Jeg har ikke fått ødelagt klærne pga strykejernet.

Skrevet

Ikke hel det du spurte om men, jeg forsøkte meg med strykelapper på hjemestrikkede klær, men de sitter ikke bra nok når det er litt loddent garn. På ullbodyer o.l. sitter de helt fint.

Jeg så også på det taggit-systemet, men tenkte det blir ubehagelig å ha på. Kjøpte bomullsbånd som jeg sydde på med et par sting i på akkurat de klærne som ikke passet til strykemerker.

Skrevet

Jeg er eing med deg. Har mest brukt Taggit på jakker og gensere og sånt.

Det er vanskelig med ullsokker. Jeg har valgt å strikke navnet inn i sokken som mønster, da er det garantert ingen som tar feil!

Skrevet

Det har jeg ikke hatt noen problemer med. Jeg bruker tenna til å presse den godt inn før jeg brekker av. Har nesten ikke opplevd at de faller av en gang så jeg er veldig fornøyd med taggit! Jeg tar jeg alltid den blanke runde siden inn mot huden.

Skrevet

Den dingsen som følger med er veldig dårlig. Jeg presser som en annen sa her delene sammen med tennene. Deretter bruker jeg den dingsen, før jeg til slutt "gnager" av siste biten med tennene igjen.

Alternativt kan du feste lappen med ett par sting. Lappene er veldig store, men på ullsokkene klipper jeg av så mye som mulig. Jeg bretter de dobbelt og fester de på utsiden av sokken helt øverst med en taggit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...