Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Lurte på å kjøpe lekegrind til småen. Er det kjekt å ha? Tenker iallefall at det er kjekt hvis man må sette fra seg ungen, mens en feks er på do, dusjer el.Dere som har det- når bruker dere det? Liker ungen å være oppi der? Fra hvilken alder bør en begynne med det? En spesiell type dere anbefaler?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Les her før du kjøper, gode tips. http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/utstyrsguiden/lekegrind Jenta mi er kun 6 mdr og krabber ikke ennå, men vi har kjøpt lekegrind og begynte tilvenning ved 4 mdr alder. Hun elsker å være oppi der:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ja vi har lekegrind til vår gutt på 7.5 mnd og han liker godt å være der han.Ligger der gjerne en periode om dagen og leker med lekene sine.Syns det er så fint å ha så jeg vet han ikke skader seg mens jeg f.eks henger opp klær, lager middag, vasker gulv o.l.Men det er nok lurt å skaffe det FØR babyen klarer å komme seg rundt.Da tror jeg lekegrinda føles som et fengsel og ikke et kosested
*Magic* Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, vi har lekegrind. En stor sammenleggbar med netting. Veldig fornøyd med den faktisk. Vi har brukt den helt siden han var nyfødt slik at han skulle venne seg til den, og fordi vi har hund. Kjekt å ha hvis jeg må på do, lager mat, vasker osv. I starten så tok han noen lurer i den, og en liten periode så hadde vi babygymen oppi der også. Nå er han 9 mnd. og er litt i lekegrinden sin hver dag. Merker at gullet er mer konsentrert når han leker i grinda, for når han leker på gulvet så er det så mye annet å se på i tillegg. Skal krabbe overalt og utforske hele verden da vet du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå