Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Ser dere opå alle disse prugrammene? Synes de er sååå interesange jeg. Men jeg er forundret over hvor sløve mange foreldre er. Jeg sitter å nikker meg igjennom programmene jeg, og er sååå enig med SuperNanny. Iallefall er det mange gode tips å få der!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 sitte å ser på de no.. eg og syns de e veldi interressant å sjå på.. lære jo litt av de trur eg da:) sjukt at dissa foreldra klare å få de til... dei skylda på ungane,men de e jo diras feil...
flypapir Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Har ikke sett programmet i dag, men sett det mange ganger før... Synes alltid det er så opplagt hva foreldrene gjør feil når jeg ser det, og lurer derfor på om vi er like "blinde". Kan jo hende at jeg gjør en hel masse greier feil uten at jeg ser det selv, men som jeg ville oppdaget med en gang dersom det kom på tv.... De fleste foreldre gjør jo så godt de kan...
Luca Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Har tittet på jeg også, men syns rett og slett det er overgrep på barn å henge de ut på denne måten. Enhver med litt mellom ørene skjønner at feilen ligger hos foreldrene, og så henger de ut barna sine på denne måten er utrolig. Syns det var verst da de hadde med norske familier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå