Gå til innhold

~~maria12.05.07~~


JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

åååå.....allerede....så morro da...du kommer til 2 trimester og nytt hjem du da jo...nesten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir morro:) Nytt hjem samtidig som at jeg endelig kan rope ut til hele verden at : "JEG SKAL HA BABY"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...det er så morro.....jeg gruer meg til å si det vettu...har jo holdt det hemmelig i 8 uker!!!!det er lenge....men nå kan jeg si det lissom...rart...eller i morra da...men på fredag skal jeg til mora til søstra mi c...hun er lissom som en vennine ho c...så jeg gleder meg til å fortelle det...søsteren min (halvsøster da) blir sikkert super glad hun å...8 år og tante lissom..hehe...

 

jeg har 4 søsken jeg c...hehehee....

du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å bli tante som åtteåring sikkert:) Skjønner at det er litt ekkelt å si det når man har holdt det hemmelig så lenge. Jeg gleder meg jo bare, for jeg er ferdig med alle de det er litt skummelt å si noe til.

 

Jeg har bare ei storesøster jeg. Hun er bare helt topp. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne altså.

 

Har du mange småsøsken eller noen eldre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bror på 24...han jobber for meg her i kiosken=) og vi har samme mamma og pappa....(jeg snakker ikke med pappa da) han heter mats=)

 

så har jeg en søster som blir 18 i desember..vi har samme mor..pappan hennes er "pappan" min da...har bodd med han i 20 år..hun heter mie..

 

hun på 8 år har vi samme pappa...hun bor i f.stad...hun heter anne marte=)

 

Og siste er 19 år og jeg vet ikke hvor hun bor!!hehe...sikkert i oslo...vi har samme pappa...min far har vært på vift ja..hehe..og hun her heter tiril..

 

da har jeg fått med alle detaljer..hehe..jeg har jo mest kontakt med mie og mats da...vi har jo alltid bodd sammen...anne marte snakker jeg med inni mellom...

 

hva heter din søs da??

 

hun mie fortalte jeg at jeg var grevid til på lørdag...hun sa: ja...særlig!!!det er syyyykt.,.....kult...hehe....hmm....gratulerer...hehe!!!!

Hun gleder seg sikkert til å si det til folk hun å...hun er nok glad for å bli tante..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstern min heter Linda. Hun har en sønn på syv, han er godgutten min da. Lille Elias:)

har ikke like innviklet bakgrunn som deg der nei...

 

Men jeg har jo fått noen nye "stesøsken" de siste åra da, ettersom både mamma og pappa har fått seg samboere etter at de ble skilt for en fire-fem år sida. Men de tells ikke helt, for jeg kjenner dem nesten ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja...hehe...men linda er fint...det er elias å,..tebker bare navn vettu..hehe..

 

har fått med en god dell stesøsken je å...han til mamma har 4 barn og den nye til "pappa" har 2 eller no....kjærsten til mamma er pappan til en som har gått i klassen min siden barneskolen....litt rart..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mats er vedlig fint navn, men vi kan ikke bruke det, for stesønnen til søstra til kjæresten heter det, og han bli jo nesten fetter. Jeg synes at alle de fineste navna har blitt brukt av folk i nær omgangskrets og familie, vet ikke hva vi skal bruke, dette gjelder spesielt for jentenavna, og jeg blir mer og mer overbevist om at det er ei lita jente i magen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært morro om vi fikk samme kjønn da..hehe...mange fine jentenavn da...men liker du sånn norske tradisjonelle??jeg liker sånn litt "nye" jeg...hvis jeg får jente blir det linnea,men det er jo ikke så nytt da...men søtt og fint...

 

jeg liker adele,amalie,adriana,mie,oda,sunniva....maaange fler...bare å spørre..=)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superkresen på jentenavn, syns veldig mange blir litt for dollete. Liker tradisjonelle navn, men uten at de er kjærringnavn. Har faktisk tenkt litt på Linnea selv, men det ble nedstemt av kjæresten... Vi blir bare ikke enige om jentenavn. Han har stemt ned Ellinor som er min favoritt, og han liker Emilie og Irmelin som jeg ikke liker i det hele tatt, lurer på om vi blir enige noengang.

 

Hva sier magefølelsen din deg at du får da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..da skriver jeg ned noen navn til da...du må lufte navnene for samboeren din da..hehehe...=)

 

hmm...sara,susann,sofie,elise,ella,eline,anna,MIRIAM, caroline,matilde...ååå det er så mange...

 

ja,hva jeg føler..jeg tror nok jeg føler mest jente..men er usikker alså...ringtesten gynget først i gutt og så gikk den over til sirkler,jente.. samboer tror på jente...han kan stryke på magen å si,natta jentene mine..hehe...søtt..

 

var noen av navnene fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sara veldig godt, men liker ikke at det har blitt så veldig vanlig. Anna er også fint, men uaktuelt for oss å bruke av andre grunner. De andre syns jeg er helt ok liksom, noe som er hovedproblemet mitt når det kommer til jentenavn, synes de fleste er helt ok.

 

Falt veldig for Jenny en stund, men så begynte vi å lage så mange stygge tulle-rim med det i, så nå forbinder jeg det bare med stygge ting =( Smart gjort det også da eller...

 

Ringtesten sier jente her hos meg, men det er litt forskjellig på kinesiske fødselskart, dette på denne siden sier gutt, men har sett et annet som sier jente. Jeg har alltid tenkt at jeg kom til å få gutt først, men etter at testen ble positiv har jeg bare blitt mer og mer overbevist om at det er jente. Kommer til å bli superforvirret hvis ul viser at det er gutt, da må jeg jo legge om hele tankegangen min.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ofte at mor har rett om sine følelser vettu...jeg har egentlig en følelse om at vi får det samme kjønn!det er det eneste jeg føler..hehe...tror det var meningen at vi skulle "treffe" hverandre lissom..hehe...

 

ja..jenny er kjempe fint...sara å..sara er kankjse litt SØTT lissom..men gå inn på navnguide...masse fine..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro meg, jeg bruker mye tid der inne. Leter og leter, har heldigvis mange måneder på oss. Men jeg må innrømme at jeg har begynt å vurdere Maria da =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nevne det faktisk..det er jo fint da...finere for deg kanksje..hehe...men du kan jo IKKE tenke på at jeg heter det lissom..hehe...maria er ikke såååå vanlig nå om dagen som det var vel??!!

 

du gjør det ja..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det jeg tenkte også, har ikke hørt så mange her inne som har tenkt å kalle barnet sitt det. Det er jo ikke mye nevnt på navnedebatten heller... Men vi får se, må klare å finne noe vi liker like godt begge to:)

 

 

Du må bare lese den her, den var så utrolig søt=)

http://www.barnimagen.com/forum/thread/6538446

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

 

det var tøfft ja....hehehhe...det synes han stakkar....tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no..bare le..hehehe...

 

tenkte jeg skulle sende litt mer bilder jeg...vi var i spania i august vettu....da vi ble gravide...så jeg skal se om jeg finner noen fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig.

 

Vi hadde planer om å bli gravide på azorene i sommer, men jeg blødde hele turen og mere til. Hadde mensblødninger i fire uker tilsammen, det var artig igrunn... Men har på følelsen at det skjedde no bra med kroppen min da, hadde en syklus som var veldig normal i forhold til de jeg hadde hatt før sommeren etterpå, og perioden etter der igjen ble jeg gravid..

 

Så du har havnet på mest aktive brukere lista du altså... hahaha, har du mye å gjøre om dagen? hehe, har vært der noen ganger selv også, så jeg skal ikke si no altså... Syntes bare det var litt morsomt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg??det er det jeg har prøvd på..hehe...for å se hvor aktiv man må være for å komme dit..jaja...nå er det målet nådd..hehe...ja..jeg sitter endel her inne når jeg er på jobb og når jeg er alene hjemme...vi har ingen tv kanaler nå c..hehe..tv klikka...

 

åååå...så dumt du blødde så lenge da..hmm...jaja...da var det no magisk der vettu..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på 24.plass på postet flest svar, men må henge i for å komme med på starte flest tråder lista også. men du har postet mange de siste dagene, så noen dager til i samme gata så er nok målet nådd. hehe:)

 

Åja, ingen tv ja, det forklarer alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du fått mail også:) Så kosleig å se bilde av dere. Fint å ha et ansikt å plassere ordene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tittet på mailen enda...men har dere gifteplaner??jeg ser på sånn gifte program på tv2 zebra...elsker sånne fiiine kjoler asså.....foresten,har tv2,tvnorge og zebra..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...