velsignet med to Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Er det noen her som har erfaring med hormontablettene Provera? Ble satt på en kur mandag som var, skal ta en tablett (10 mg) hver dag i ti dager, men jeg lurer på om det kan være riktig? Blir helt slått ut av de, går rundt i halvsvime på jobb hver dag og sover hele ettermiddagen, og jeg blør noe inni hel****. Er det normalt?
Elise29 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann. Jeg har brukt Provera noen ganger for å få blødning når det er lenge siden jeg har hatt mensen. (Har veldig uregelmessige sykluser). Vanligvis får man ikke blødning før 2-7 dager etter man har tatt siste tabletten, så hvis du har begynt å blø etter bare noen dager høres det litt rart ut. Kan det hende at du har fått mensen naturlig omtrent samtidig som du har begynt på Provera?? Hvor lenge etter du begynte med tablettene begynte du å blø? Jeg ville ringt legen i morgen og spurt om du skulle fortsette med Provera eller ikke. Håper du finner ut av det
velsignet med to Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Hei. Jeg fikk det ikke på grunn av forsinket mensen, men på grunn av fortsatte rester i livmor etter to utskrapninger. Begynte å blø samme dagen som jeg tok den første tabletten, og jeg har aldri i mitt liv blødd så mye som jeg gjør nå. Pratet med legen i dag, men hemoglobinen min er ikke for lav så jeg skal fortsette med de, iallefall over helgen, skal måle hemoglobin på ny mandag, får se hvordan jeg ligger an da. Håper virkelig at jeg er ferdig med dette etter denne hormonkuren!
Elise29 Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Okei, ja da blir det nok på en litt annen måte. Får håpe du blir ferdig med å blø snart da. Det er kjipt når det er så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå