Happy-32 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Noen som vet om jeg må ligge flatt hvis vannet går og babyen min ligger i seteleie?? Min forrige fødsel startet med vannavgang..
corleone Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Du skal helst ikke bevege deg og tilkalle ambulansen, ja.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Kontakt føden og de ordner ambulanse til deg om du trenger det....
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vet ikke om det er andre reglser ved seteleie. Men ved hodeleie og hodet ikke er festet og vannet går trenger rman ikke ligge flatt og ikke ringe ambulanse om man har relativt kort vei til sykehuset. Da ringer man opp på føden, sier man kommer og så sjekker de at alt er bra. Som regel får man da reise hjem igjen.
miaminmia Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 jeg spurte faktisk jordmoren min om det i går. jeg har en liten jente som ligger i sete. hun sa at det er ikke nødvendig å legge seg ned å ringe ambulanse. Vi skal ringe føden og får komme opp der på sjekk. deretter reiser man hjem å venter på rier. kommer ikke de etter et døgn blir man satt i gang. Det var det svaret jeg fikk vertfall. Hun slo det tilogmed opp i noen rettningslinjer for å være sikker.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Det var samme beskjed jeg fikk, og min ligger i hodeleie. Det er navlesnor fremfall de frykter, mendet er visst svært sjleden, og så lenge man kommer seg opp på føden for en sjekk innen rimelig tid så var det visst trygt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde gutten min i sete sist (og nå) Derfor var det bestemt ks (trangt bekken) Men da vannet gikk og jeg ringte føden sendte de ambulanse med en gang. Jeg fikk ikke lov å gå selv om han låg i sete og skulle ut ved ks. Så ville ringt føden, så får de avgjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå