Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har prøvd å få gutten til å legge underste arm oppover og under armhulen min/langs siden, men han bare kroker seg sammen og prøver fortvilt å få fram handa igjen. Det ender som regel med at handa blir liggende langs hans side, dvs. at han ligger oppå handa ved amming. Av og til blir han da liggende mye over på ryggen og må snu hodet for å komme til. Har noen noe råd for å få han til å ligge med handa "riktig", eller er det ikke noe i veien for at han ligger som han gjør?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har aldri hatt snuppa liggende med armen slik. Er det riktig ammeeknikk å ha babyen liggende slik?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Høres ut som min - han har hatt samme stilling som du beskriver siden han var 3 - 4 mnd gammel.. nå er han knapt året og gjør det samme fremdeles. Hender til og med at han ligger helt flatt på ryggen med hodet til siden (da ligger vi f.eks. i sengen begge to), kommer mest an på hvor trøtt han er. Har aldri hatt problemer med ammingen pga disse "rare" stillingene her i gården (og han har hele tiden fått mer enn nok melk i seg). Må innrømme at jeg har aldri tenkt på at det var noe rart med denne stillingen før...hvis både du og han er komfortable og han får nok mat spiller det vel fint liten rolle vilken stilling både han og du velger :-)
Expat Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Min kilte meg paa magen(sideflesket ), altsaa hengende ned under min arm. En del av kosen.
Katta & Lille Plom Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Min skulle absolutt ha hånden i munnen, så jeg måtte legge den i klem ned langs siden hennes til å begynne med. Etterhvert som hun ble større gikk det seg bare til slik at nå har hun begge armene "rundt" puppen. Stooor klem ser det ut som :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå