Gå til innhold

Noen twilightere på kveldesvisitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joiner deg jeg;)

treffet bra eller?

Skrevet

*rødme* - Jeg klarte en trykkleif i overskriften.

Skrevet

Treffet var koselig:) Det ble mye prat mellom de som kjenner hverandre fra før, men jeg orka liksom ikke sosialisere meg med fremmede i dag.

Skrevet

dårlig idag? er så trøtt og jævlig idag at det frista lite, så er jeg litt sur, har skrevet på skravle om hvorfor, utrolig kjedelig for andre å lese, regner jeg med, men hjelper å få tømt seg litt...

var det mange kjente da?

Skrevet

Har ikke sett noe innlegg fra deg på skravle jeg?

Jeg har hat skikkelig vonde kynnere i snart tre dager, endte med visitt på føden igår. Alt var fint og jormora mente at det var forårsaket av stress, men jeg stresser jo ikke i dag.

Skrevet

off ikke mye gøy det der...

bra at det ikke var noe enda da...

Litt sur og lei meg heter innlegget...tror da det ligger ute det :S

Skrevet

Fant det. Jeg forstår at du er frustrert, men du kommer ikke til å trenge mange timer etter fødselen før du er klar for oppkjøring. Det er jo bedre det enn at du kjører opp nå og stryker fordi du er trøtt?

Skrevet

ja det er det jeg også mener, er bare så utrolig kjipt, for sånn det var før jeg ble så utrolig trøtt så var jeg klar sa han, jeg måtte bare få tatt det obligatoriske, og nå som jeg har tatt det obligatoriske så er jeg så er jeg så uopplagt at jeg får mange slurvefeil fra det:S

kjipe greier...

takk for at du gadd å lese det da:P

Skrevet

Ingen årsak:) Det ordner seg skal du se.

Skrevet

regner med det, men nok om det...hatt mye kynnere idag?

Skrevet

ja faktisk, er inne en tur for å hente ut ålborg-tipsene folk har gitt meg :) Reiser rett etter gubben er ferdig på jobb imorra for en romantisk weekend i utlandet bare oss to! Gleder meg!!!

Skrevet

koselig...noen planer da eller?

Skrevet

Elisabeth: Ja, kynnerne har visst ikke tenkt å gi seg med det første. Hadde de bare vært ubehagelige å hadde det vært greit, problemet er at de er så j... vonde nå.

Ka-ping: så koselig:) Skal dere være vekke hele helga?

Skrevet

vi reiser imorra etter jobb, direktefly fra "byen" hehehehe (hanne du skjønner hva jeg mener) til Ålborg, og retur søndag ettermiddag. Planen er å ligge på hotell, kose oss, spise god mat, gå innom noen søte butikker, kanskje marinemuseet for gubben sin del, og det går visst an å få omvisning på spritfabrikken der og med smaksprøver... hehehe :) mest for ham altså, mens jeg shopper litt :) vi skal rett og slett være kjærester ei helg - siste sjansen før vi blir (grøss) TOBARNSFORELDRE!

Skrevet

off ikke bra:S får sende noen til meg, så kan vi se om de vil gi noen virkning, vil nemlig bli ferdig jeg nå som jeg ikke har lappen som må komme først :P

får håpe de blir bedre over natta, hjelper det med varmt vann? jeg synes ihvertfall at det hjelper når jeg har kynnere...

Skrevet

åh misunner deg den turen der altså...virker herlig med en tur bort fra alt....

må ihvertfall ha en kjempe fin tur hvis jeg ikke snakker med deg imorgen...nyte tiden for dere selv.

Skrevet

Hanne: ikke skrem oss sånn da... håper det bare er tullefakter fra livmora di - jeg vil jo ikke komme på barselbesøk i november heller! Ønsker god bedring :)

Skrevet

Elisabeth: var det kynnerne mine du ville ha? Hehe:) Isåfall er de sent avgårde:)

Ka-ping: Jordmora på sjukehuset mente det nok bare var vonde kynnere forårsaket av stress. Ikke at jeg syns jeg stresser, men alt jeg må ha klart med eksamen og praskis ligger nok mer i bakhodet på meg enn jeg trodde.

Skrevet

Jeg var oppe 0545 i dag. Fortjener jeg å legge meg nå?

Skrevet

takk, så får vi se om de gjør noen nytte her i kveld, jeg håper ihvertfall på det ;)

god bedring iallefall!!!

Skrevet

Du får kreve at samboeren din gjør jobben i kveld:) Så kanskje du kommer med baby på neste treff??:)

Skrevet

Hanne: gå og legg deg kjære :) og det går faktisk fint an å være stressa selv en ikke føler det sånn på overflaten... gleder meg som sagt til å komme på besøk, jeg skal nok få deg til å slappe av - bortsett fra at vi må shoppe LITT mens jeg er der også da :) Og jeg kan jo ikke plage Hanne-mannen til å bli med meg overalt heller... hehehe :)

Skrevet

Ka-ping: litt shopping går fint det, jeg lover:) Kanskje vi til og med klarer å presse inn et BiM-treff:)

Skrevet

Da skal jeg bare sette inn i oppvaskemaskinen før jeg legger meg:) God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...