lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 har et barn fra før, venter nå mitt andre i mars. har selvfølgelig sammenliknet priser som alle andre, og har vært både på happyland og babyshopen på nordby. Dette er såklart en selvfølge iogmed at jeg bor i halden. Etter all tittingen har vi kommet frem til at Siljes babyshop i fredrikstad!!!!!!! simo kombi full pakke.... 4900,- !!!
Kondis som en murstein Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg vet ) Der har også vi fått det beste tilbudet på Quinny!!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Quinny vogner, hvor store er de egentlig? Iforhold til simo f.eks?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 quinny bagen er LITEN... VELDIG LITEN... mer vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Den er mindre enn Simo ja. Men OVERDREVENT liten er den ikke!!
Kondis som en murstein Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Dreami-bagen er mindre enn Simo-bagen, det er den! Men jeg har to venninner som har den, og de er kjempefornøyde med størrelsen. Ho ene hadde Simo til den første, og det ble for stort og klumpete for henne...
Tokka Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 I følge gravidbladet fra i sommer, koster quinny 1500 mindre på happyland? hva har du fått som tilbud på quinny? Med eller uten bagen? Hadde tenkt til å dra til Sverige skjønner du. Skal føde i februar, tenker at quinny da vil holde i størrelse selv om det er vinter? Noen som er av annen oppfatning? Syns den ser så praktisk og hendig ut med bremse og tre jul, bor ved en bratt nedoverbakke.
oesmamma Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 har prøvd carena mykbag i quinny vognen - den passer bra! bare et tips for de som ønsker dne vogna. dreamibagen er liten ja...
Kondis som en murstein Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Fikk mail fra de igår: Quinny Speedi koster 1899,-Dreami kr 1390,- og MaxiCosi Cabriofix kr 1199.- Skal til Göteborg imorra, så jeg skal innom ALT jeg ser av slike butikker, hehe... Har du fått noe tilbud fra Happyland?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, det var ikke så verst. Var det hos Siljes babyshop i Fredrikstad sa du? Kanskje jeg må dra dit. Nei, ikke fått noe tilbud fra Happyland. Takk for tipset. Du må gi meg noen tips etter å ha vært i Sverige da. Trenger blant annet oppslagbart stellebord med badekar. Si ifra om du ser noe bra og billig i denne kategorien da. Sjekk hva quinny koster der da. mvh Gravid og glad
Maisie Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Er det bare barnevogner de har billig der, eller er det andre ting også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå