Atpåklatt ønskes Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Starter en ny tråd her jeg.... Selv skal jeg i julebord gjennom jobben i morgen kveld. Også skal jeg passe på å ha masse sex da jeg har EL i morgen sånn ca. Må passe meg for å ikke innta for mye alkohol på julebordet i morgen, slik at svømmerne blir berusa og ikke finner veien hjem..=) (hi hi)
Tredje barn på vei Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Jeg har endeli en fri helg fra jobben så jeg ska ha jentefest på lørdag. Gubben ska på fest med den gamle venne gjengen så da fant jeg ut at det hadde vært topp med venninder på fest.
**Håper** Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har barnefri denne helga. Min kjære komme rhjem i morgen kveld og har vært borte siden søndag kveld, så her skal det bli mye sex i helga ja. Hehe. Også vil jeg bli i bedre form. Ha det fint i morgen på julebord Budeia og kos deg masse med babylaginga også=) Klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 det var tidlig med julebord da! jeg og sambo skal ha hellig hjemmekosekveld på lørdag, med god mat, vin og masse kos! har nesten ikke sett hverandre denne uka...
Alba44 Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal bli helt frisk, kose meg masse sammen med albamannen, bursdagsbesøk i familien og treffe venner ))
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 I morgen kveld skal vi ut paa middag med noen vi traff paa bryllupsreise. Skal bli kjempekoselig!!! Og loerdag skal vi ut med en haug med venner, foerst aa spise, og saa ut og ta noen drinker. (De andre hvertfall... Er ikke gravid enda, men holder meg langt unna for sikkerhetsskyld!) Og soendag skal jeg sikkert bimme mye... Da er mannen min paa jobb til sent!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 AAaa... glemte aa si at vi skal elske masse!!! Har EL i helga!
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg fikk tr i dag..så jeg skal drukne mine sorger med å dra på konsert med too fare gone i morgen kveld. Vel..skal kose meg masse ettersom det er jubileumet til meg å snuppen min å
Nanna:-D Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Hei... JEg skal jobbe, og jobbe, og kanskje vaske litt hus vis lysten slår inn... Skal ha fjøs, fordi det er noen bønder som trenger litt avkobling. Så det blir en helg med litt avslapping, en el to turer i skogen for litt trening av bikkja, og mye ku-stell... Off, har lyst til å sove hele helga jeg, men det blir det nok ikke mye av.... HA en fin helg alle sammen!!!
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! besøk hos svigers og i dåp tl tantebarnet! Håper jeg blir "smittet" med "baby-viruset"!!! Skal være fadder, så det blir koselig! Men en dårlig planlagt helg i forhold til EL! God helg!
Atpåklatt ønskes Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2006 Heia alle jenter! Fikk testene mine fra billige teste i dag, og måtte selvsagt ta en gravidtest, selv om jeg vet et jeg er inne i EL nå. Skal jo på julebord i kveld, så det er greit å være på den sikre siden. Den var selvsagt negativ. Har EL slim nå, så i kveld og utover i helga blir det masse kosing.......
Erle85 Skrevet 20. oktober 2006 #12 Skrevet 20. oktober 2006 Har el-slim jeg og, så i helgen blir det mye kos og testing:)) Utenom det skal jeg kose meg hjemme, å ha jente kveld med datten til sambo i morgen... Skal se Istid 2 og spise snop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå